Yksi etätöitä kotona tekevät naiset

Vierailija

Tyydytättekö välillä itseänne? Itse ainakin näin teen.

Kommentit (10)

Vierailija

Kyllähän sitä tulee tehtyä, mutta ei työaikana. Olen ammattilainen ja työelämä ja yksityiselämä ovat erillään, vaikka kotoa työskenteleviin joskus.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sitä tulee tehtyä, mutta ei työaikana. Olen ammattilainen ja työelämä ja yksityiselämä ovat erillään, vaikka kotoa työskenteleviin joskus.

Tuohan on sama kuin ettei selaa nettiä työaikana ollenkaan, ainakaan jos ei kuulu työasiaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tuohan on sama kuin ettei selaa nettiä työaikana ollenkaan, ainakaan jos ei kuulu työasiaan.

On se nyt eri asia jos esim. viettää kahvitaukoa (voi tehdä näin töissäkin) ja selaa nettiä ja syö keksin samalla. Kun työskentelen kotoa, toimin samalla tavalla kuin työpaikalla toimisin. Eli en tee mitään, mitä en töissä tekisi. Eli en masturboi, sillä ei kuulu ainakaan omaan työnkuvaani.

Vierailija

Kyllä. Samoin voin välilä tiskata tai silittää pyykit tms. Teen it-alan hommaa eikä sitä pysty kumminkaan niin tekemään että vaan koodaisi 8 h. Kun olen konttorilla, surffaan välillä netissä tai käyn lounasruokalassa tai kahvilla. Kun olen kotona, teen välillä kotihommia tai vaikka nukun päiväunet.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Samoin voin välilä tiskata tai silittää pyykit tms. Teen it-alan hommaa eikä sitä pysty kumminkaan niin tekemään että vaan koodaisi 8 h. Kun olen konttorilla, surffaan välillä netissä tai käyn lounasruokalassa tai kahvilla. Kun olen kotona, teen välillä kotihommia tai vaikka nukun päiväunet.

Ei päikkäreitä kuulu työaikana nukkua. Toivottavasti jäät kiinni.

Vierailija

Ymmärrän kasia täysin. Teen vaativaa asiantuntijatyötä, jossa oikeasti joutuu käyttämään aivoja. Olen tykittänyt aamu seitsemästä lähtien ja nyt tuli 'stoppi' tällä hetkelle ei vaan synny mitään. Miksipä en nyt masturboisi sen sijaan että keittäisin kahvit tai alkaisin netissä pyörimään? Uskon sitä paitsi että se ns. nollaisi pääni paremmin kuin netin tietotulva, jota saan työssäni muutenkin tarpeeksi. Masturboinnilla on myös myönteisiä terveysvaikutuksia http://www.tohtori.fi/?page=1616302&id=0856157 eli onko n. 10 min sessio itseni kanssa nyt kiellettyä?

Ja sitten taas töihin.

ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat