Paksun meikkikerroksen käyttö on miesten huijaamista.

Vierailija

Itse olen nainen ja olen itse tätä mieltä. Näitä kuvia kuin katsoo, niin ei voi kuin ihmetellä sellaisia naisia jotka saavat miehet koukkuun paksulla meikkikerroksella. Entäs kun meikit pesee pois...?

http://www.iltasanomat.fi/muoti-kauneus/art-1447727709887.html

Kommentit (8)

Vierailija

Joillain on semmoinen hassu tapa rakastua myös luonteeseen.

Ja kyllä munkin mies näyttää ihan erilaiselta puvussa, hiukset laitettuna ja parta ajettuna kuin sohvalla pieruverkkareissa, tukka sekaisin ja parta harottavana. Sama tyyppi se silti on.

Vierailija

Miten se on huijaamista kun jokainenhan näkee, että meikkiä on naamassa roimasti?

Täten "huijatuksi" tulemisen voi välttää yksinkertaisesti siten, että vaatii nähdä naisen ilman meikkiä ennen seksiä ja parisuhdetta. 

Vierailija

Sitten niiden meikistä järkyttyvien miesten kannattaa varmaan etsiä seuraa naisista jotka ei meikkaa tai sitten meikkaa erittäin vähän :) Ongelma ratkaistu!

Vai väitätkö ettei "paksua meikkikerrosta" muka huomaa etukäteen?

Vierailija

Ottamatta kantaa onko paksu pakkelikerros kovin kaunis kenenkään naamalla, niin eiköhän se ole jokaisen oma asia kuinka paljon meikkiä käyttää. Jos siitä tulee itselle hyvä fiilis ja nätti olo, niin siitä vain. Ei kaikki naisten omaan ulkonäköön liittyvä huolenpito tähtää miesten "koukkuun saamiseen". 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat