Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäiselle hyppykeinu

Vierailija
10.02.2006 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaarantavat lapsesi terveyden-hyppyytä lastasi itse, jos pakko hyppyyttää.

Vierailija
2/13 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

10kg 100g...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi nyt puoli vuotias, ja on ihan riemuissaan kun näkeekin kiikun.

Ei tosin anneta olla siinä kovin pitkään (itse olisi varmaan koko päivän), ehkä vartin verran, kun minä pelkään ettei tee pitemmän päälle selälle hyvää.

Vierailija
4/13 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi myydään tuoleja, joilla istumisesta tulee asentovirhe? Miksi myydään huonoja patjoja, jotka altistaa selkäkivuille? Miksi myydään huonolaatuisia turvaistuimia, jotka eivät törmäystilanteessa kuitenkaan auta paljon mitään? Miksi jatkuvasti vedetään vaarallisia leluja pois markkinoilta?

SIKSI, koska aina löytyy joku kreisi, joka ostaa. Joko edullisen hinnan tai muun " kätevyyden" takia, eihän sen terveyden ja turvallisuuden kannalta nyt ole niin tarkkaa. Aika sinisilmäistä ajatella, että kyllä tää on hyvä, kun kerran kaupassa myydään.

Vierailija
5/13 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi ei ylitä painorajoituksia(norm.10kg).

Vastoin luuloja ei aiheuta kävelyn ym. oppimisen viivästyksiä!

Vierailija
6/13 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

työni kautta kuultua:Kaksi maailman pahinta laitetta lapsen virheasentojen kannalta on:hyppykiikku ja kävelemään opettelu tuoli(mikä sen virallinen nimi sitten olikin)..Kääntää lapsen lonkat väärään asentoon ja sitä kautta kaikki liikkuminen vaikeutuu!Ei kun lattialle lapsi vaan mahdollisimman paljon kellimään,ei edes sitteriin!

Vierailija
7/13 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosta kävelytuesta määkin oon kuullu et tekee vaan huonoa -jos laitetaan lapsi kyytiin joka ei osaa vielä kunnolla ottaa jaloilleen! Ei todellakaan puolivuotiaalle.

Hyppykiikun hankkisin sen ikäselle joka osaa varata jaloilleen. Alle puolivuotiasta en laittaisi.

Noissa tavaroissa lapsen selkä ja jalat saa kamalasti kuormaa, kannattaa käyttää maalaisjärkeään.

Meillä sitteri on ollu kakkosen lemppari paikka. On ollu tän talven paljon tukkosena joten vähän selkänojaa nostettuna saa hyvän " pesän" nukkumiseen -siis ei ihan koholle vaan makuutukseen, sama kun sylissä olis! Tukkonen lapsi tykkää..

Vierailija
8/13 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen antanut poikani (nyt 7 kk) olla 4 kk iästä alkaen hyppykiikussa pari kertaa päivässä max 15 min kerrallaan. Nyt poika osaa jo seistä tukea vasten eikä varvasta yhtään. Mielestäni hyppykiikku ei silloin ole hyväksi jos lapsi rupeaa varvastamaan tai kehitys on jotenkin viivästynyt.

Vierailija
9/13 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeiltiin kyllä jo aiemmin, mutta vasta puolenvuoden tultua täyteen on alettu käyttää enemmän. tyttö viihtyy todella hyvin ja äitikin saa käydä rauhassa vessassa, kun hyppykiikku on vessan oven edessä, kun jättää oven auki...sitteristäkin pääsee nimittäin luikerreltua poies tuo meidän likka...

Vierailija
10/13 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkäsi vauvana olla kiikussa tosi paljon! Noin 6 kuukauden iästä alkaen voi vauvaa hyppyyttää siinä. Ja hyvin on oppinut kaikki kävelemiset sun muut asiat, joten kiikku ei ainakaan siihen vaikuttanut. Kohtuus kaikessa, muistakaa...

Vierailija
11/13 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oppi kävelemään 10kk ja hyvin kävelikin heti. Pienempi joka ei koskaan ollut kävelytuolissa oppi kävelemään 1v2kk ja horjui pahasti...

että sellasia kokemuksia meiltä.

Vierailija
12/13 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi alkaa pitämään 4kuukautista lasta. No, meidän poika sitten pistettiin siihen n.5kuukauden iässä. Ja max pidettiin häntä siinä 15min/päivä. Nyt poika melkein 2v, eikä ole vielä ainakaan mitään asentovirheitä, tms ilmaantunut. Niin, ja oli pojalla kävelytuolikin..

Vierailija
13/13 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse saa olla rauhassa...

No, vastaus kysymykseen: kymmenvuotiaasta eteenpäin. Voi käyttää sitä ritsana.