Millaisia palkintoja miehelle tehdyistä kotitöistä?

Vierailija

Riittääkö kiitokset vai kannattaako ostaa palkintoja?

Kommentit (8)

Vierailija

Kyllähän se palkitseminen kannustaa.

Mä ostan tiskikoneen tyhjennyksestä yhden oluen, täytöstä kaksi ja imuroimisesta saa sixpackin. Noin esimerkiksi.

Joskus toivoi itsetehtyjä lihiksiä, ja ehdoksi annoin ikkunoiden pesun. Ikkunat kiiltää ja mies sai lihiksensä.

Vierailija

Sattupa hyvin. Juuri mies sanoi:

"Katos nyt, sä kokkasit aivan mahtavaa ruokaa ja täällä minä tiskaan ja jynssään keittiötä ilman, että sun piti pyytää ja heti ruuan jälkeen."

Vierailija

Tämäpä olikin virkistävä näkökulma asiaan! Yleensähän tässä on käytetty keppiä enemmän kuin porkkanaa, mutta palkinto olisi tosiaan tervetullutta vaihtelua siihen alituiseen seksillä kiristämiseen ja terveyttä heikentävään nalkuttamiseen. Ap:n tulisi saada neronleimauksestaan nais-Nobel (vain naisille jaettava palkinto naisurheilun hengessä, koska miehet ovat ylivoimaisia muissa kategorioissa).

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tehdystä työstä tarra tarrakirjaan ja kymmenestä kertyneestä tarrasta kaljapullo.

Meillä on vielä niin, että kun tarrakirja on täynnä pääsee mies kaveriensa kanssa baariin.

Vierailija

Palkinto on se, että minä olen lähettyvillä. Esim. kun hän tiskaa, minä istuskelen keittiön pöydän ääressä ja juttelen mukavia. Välillä käyn puristamassa pyllystä. Tykkää kovasti ja hommat tulee tehdyksi.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat