Kuulin naapurin puheet itkuhälyttimen kautta..

noloa!noloa!

Vauvamme nukkui normaalit päiväunensa parvekkeella ja vaunuissa itkuhälytin koska partsin ovea ei voi pitää auki kissan takia (karkaa). Naapurissa asuu noin kakskymppinen poika ja kuulin kun tämä puhui kaverilleen meistä, että ollaan mieheni kanssa lusmuja ja meillä monta lasta ja ei osata ehkäisyä käyttää yms! Siis olen niin vihainen mutten voi myöskään mitään mennä sanomaan koska luulee että salakuuntelin!! Itkettää kun hormoonitkin ihan pinnassa imetyksen takia.. Mietin vaan että mitä muutkin naapurit sitten puhuvat meistä. Meillä on kaksi lasta joka on mielestäni ihan normaali määrä! Ja mies tekee yötöitä viikonloppuisin.. Ehkä voisin joskus rappukäytävässä pysäyttää tämän naapurin ja rupatellen kertoa perheestämme?

Kommentit (12)

Vierailija

Ei kaksi nyt mielestäni vielä ole "monta lasta", eli puhuiko nimillä vai miten voit olla varma, että tarkoitti juuri teitä eikä jotain toista naapuruston perhettä?

Vierailija

Onko sillä jotain väliä mitä jotku random naapurit ajattelevat tai puhuvat? Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos and life goes on.

Vierailija

Ap lisää vielä, usutin miehen tupakalle samaa aikaa naapurin kanssa ja alkoi (pyynnöstäni) rupatella naapurin kundin kanssa. Kertoi esim että viikonloppuna menee taas töihin ja että rankkaa kun on kuitenkin kaksi lasta jne. Johon naapurin kundi oli vastannut "varmasti"?! Siis miten tuo pitäisi tulkita, että naapuri uskoo vai ei usko? Tiedän itsekin että mulla on kauhea tarve tulla hyväksytyksi naapureiden silmissä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ap lisää vielä, usutin miehen tupakalle samaa aikaa naapurin kanssa ja alkoi (pyynnöstäni) rupatella naapurin kundin kanssa. Kertoi esim että viikonloppuna menee taas töihin ja että rankkaa kun on kuitenkin kaksi lasta jne. Johon naapurin kundi oli vastannut "varmasti"?! Siis miten tuo pitäisi tulkita, että naapuri uskoo vai ei usko? Tiedän itsekin että mulla on kauhea tarve tulla hyväksytyksi naapureiden silmissä.

Mies tupakoi ja sulla kauhea tarve tulla hyväksytyksi? :D

Vierailija

Sen paheen olen miehen antanut pitää (tupakoinnin) koska viikonlopun yötyö on niin rankka (liittyy vankilatyöhön). Eli ei mua haittaa jos naapurit huomaa tupakoinnin! - ap

Vierailija

Kaikesta sitä viitsitään ulista. Mee nyt sanoon naapurille että turpa kìi, kuulin kaiken. Loppuu paskanjauhanta. En voi oikeesti ymmärtää ihmisiä joilla ei oo mitään munaa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat