Tunnusta jotain!

Vierailija

Ihan mitä vaan! Kerro salaisuutesi!

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Olen lähellä kuolemaa. Perjantaista alkaen olen herännyt öisin selkäkipuun, joka siirtyy sapen kohdalle. Kipukohtaus kestää öisin 5 tuntia. Päivällä käväisen ulkona ja syön puuroa. Sitten nukun. - Torstaina menen sisätautilääkärille, joka ei todennäköisesti anna lupaa poistaa sappea. Mä en jaksa. Mä kuolen. Nälkään. Suomessa. 2000-luvulla.

Vierailija

Olen onnellisimmillani kun nukun ja odotan kuolemaa. Ei tässä enää ole kuin joku +50v jäljellä jos normaalisti mennään, eipähän odottelu lopu ihan heti.

Terveisin Naispelko22

Vierailija

Toivon Minttu Virtaselle kaikkea huonoa, en voi sietää pyrkyreitä. Aito rakkaus olisi eri asia. Se, että loisii miehen lompakolla käyttäen järkyttävän määrän rahaa, eikä anna huono-osaisille mitään kertoo Mintusta kaiken oleellisen.

Vierailija

Uskon vahvasti Jumalaan ja johdatukseensa. Luen usein Raamattua ja rukoilen iltaisin. Käyn mielessäni vuoropuhelua vaikeista asioista ja olen saanut avun.
Miehenikään ei tiedä tästä enkä aio kertoa. Uskon, että Jumala auttoi minua läpi vaikeiden aikojen. Kiitos kuuluu hänelle. Minun ikioma salaisuuteni nyt täällä kaikkien nähtävänä. Että olkaa hyvät vaan.

Vierailija

mua ahdistaa adventti ja lähenevä joulu. en millään jaksa hankkiutua joulutunnelmaan, en jaksa miettiä lahjoja enkä laittaa joulua perheelle vaikka haluaisin. esitän töissä ja kavereille, että mulle on ihan ok tehdä kokopäiväduunia ja vasurilla hoitaa lapset ja koti, vaikka oikeasti olen ihan finaalissa. no onneksi kuitenkin syön psyykenlääkkeitä, joiden avulla pysyn järjissäni.

kaikki luulee mua supernaiseksi, joka en ole.

Vierailija

Mua pahoinpidellään,kukaan ei tiedä. En ole kertonut kenellekkään. Esitän kovaa ja kukaan ei uskoisi että alennun sellaiseen. Silti mä vaan jatkan,miksi! Miksi en PYSTY lähtemään vaikka täälläkin muille saman kirjoittaneille sanon että heti pois sieltä ja jätä se. Samaan aikaan ei tule oma kohtalo mieleen vaan surku toisen puolesta. Mikä ihmistä voi vaivata. Päästä sekaisin..

Vierailija

Elämässäni ei oikeastaan millään ole kovin paljon merkitystä. Kun tajusin tämän, vanne löystyi pääni ympäriltä. Olen ollut paljon onnellisempi siitä lähtien.

Tätä on vaikea kertoa läheisille niin että he eivät käsittäisi sitä väärin.

Vierailija

Alanuolia tuossa mun uskontunnustuksessa. Miksihän. En julista uskoani kenellekään. Se on henkilökohtainen asia. Mulla on syyni että pidän uskon salaisuutena. Rukoilen tietysti läheisteni ja maailmanrauhan puolesta. Kamala pimeä puoli mulla kyllä. Mulla on yksi enkelikokemus. En voi ikinä kertoa siitäkään kenellekään. Olen hyvin herkkä reagoimaan jos minun herkkyyttä arvostellaan. Kynttilä on tiukasti vakan alla.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat