Mitä ihmettä hankkia teinille lahjaksi?

eioikeinoleideoita

Nyt alkaa taas sama lahjarumba, että mitä ihmettä voisi ostaa teinille lahjaksi?? Viime jouluksi ostimme nyt 15v pojalle peltoauton (ei ollu iso hankinta, parisataa maksettiin ja ilman remppaa on tähän asti selvitty.) ja täksi jouluksi ei oo mitään ideaa mitä ostaa lahjaksi.
Puhelinta ei tarvii (nykynen on kuulemma oikein hyvä) ja tablettia ei omien sanojen mukaan tarvitse. 2 vapaalippua leffaan ostan, mutta kun tarvitsisi jotain muutakin.
Rahaa ei ihan oikeasti tarvitse, tienaa töissä (tutun omistama pienkoneliike) enemmän kuin mitä me pystyisimme kuukausirahaa maksamaan..
Joten ideoita heitelkää! :)

Kommentit (10)

mitäihmettä

Peltoauto? Itse en antaisi alaikäisen missään tilanteessa hurjastella oikealla autolla, henkihän siinä lähtee. Ei 14v lapsi voi vielä osata ajaa autolla turvallisesti. 

kuski

Vierailija kirjoitti:
Peltoauto? Itse en antaisi alaikäisen missään tilanteessa hurjastella oikealla autolla, henkihän siinä lähtee. Ei 14v lapsi voi vielä osata ajaa autolla turvallisesti. 

Tynnyrissä elänyt? :D kyllä mä ainakin opin ajamaan jo alle 10v ja kerran mentiin talvella katolleen, mutta sekin opetti miten takavetoinen talvella käyttäytyy. Rekkaa isä opetti ajamaan 15v ikäisenä ja touhu kiinnosti niin paljon että ammattihan siitä tuli ja eipä sen jälkeen ole kertaakaan vituttanut töihin lähteä. Mikäs tässä, palkka on hyvä kun jaksaa tehdä töitä ja nautin tästä hommasta :)

Vierailija

Mä pyydän teinejä kirjoittamaan toivelistan. Ostan sitten siitä jotakin ja ehkä jotain muuta vielä yllätyksenä, jos keksin jotain kivaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pelikone.

On jo hyvä tietokone pelaamiseen ja ps4 on pienemmillä sisaruksilla mutta mainio ehdotus muuten. :) t. ap 

Vierailija

Kalevala

Kirves

Laadukas työkalusarja

Kattilasarja

Leivontavälineet

Keittiöveitsisarja

Kysykää mitä astiastoa haluaa

Ahjo ja alasin

Viimeistä lukuunottamatta tuossa oli aikalailla ne, mitä itse sain peruskoulun viimeisien vuosien jouluna lahjaksi. Kirveellä ei ole kerrostaloissa ollut käyttöä, eikä tuo leipominenkaan ole lempipuuhaani joten niitäkään ei ole paljoa tullut käytettyä, mutta muuten käyttöön menneitä lahjoja.

Vierailija

Liittäisin tosiaan vaikka siihen peltoautoon jotenkin: tuunausvehkeitä, laadukkaita työkaluja sen fiksaamiseen, poppikset,...

Onko mopokortti tulossa ihan muuten vain vai voisiko se olla lahja?

Monitoimiveitsi.

Partakone ja hyvä aftershave?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat