Mies tapailee samalla entistä naistaan ja minua
Tiedän tästä, tuo nainen ei. Pitäisikö kertoa sille naiselle?
Kommentit (15)
Mitä entistä naista? Nykyinenhän se on.
Kerro. Olen ollut tuossa tilanteessa, tai siis olin miehen senhetkinen nainen ja raskaana hänelle, luulin että olemme tässä perhettä perustamassa.
Olen todella tyytyväinen, että asia paljastui ja osasin heivata äijän elämästäni pihalle.
Olin itse pitkässä parisuhteessa ja mies piti salassa toista naista. Olen pettynyt, kun kukaan ei minulle tästä kertonut, vaikka jonkun täytyi tietää.
Mies on eronnut tuosta naisesta alkuvuodesta, ei lapsia. Olen tapaillut tuota miestä kolme kk ja nyt kertoi viettävänsä aikaa tuon entisen kanssa myös.
ap
Ootko ihan tyhmä? Heivaa se ukko pihalle! Sehän käyttää sua hyväksi.
Mutta jos se on entinen nainen niin mitä väliä. Saahan miehellä jätkäkavereita olla.
Mies valehtelee. Ei ne mitään eronnut ole.
Miksi olet miehen kanssa jolla on samaan aikaan toinen?
Taitaa olla ap se, joka tässä on tyhmä....
No... .elämä on valintoja. Ap on valinnut sellaisen elämän, että jakaa miehen toisen naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla ap se, joka tässä on tyhmä....
No... .elämä on valintoja. Ap on valinnut sellaisen elämän, että jakaa miehen toisen naisen kanssa.
Nii tuli tässä mieleen että onkohan teitä naisia lisääkin..
Entinen on aina entinen niitä voi olla tosin monia :D
Tunnet siis tämän naisen? Sinuna kertoisin ja jättäisin miehen.
Olen eronnut pitkästä avioliitosta ja seurustelen. Olen silti tekemisissä entisen mieheni kanssa lasten takia. Käyn hänen luonaan kahvilla ja hän minun. Ei sen kummempaa. Ei pitkää ihmissuhdetta tarvitse haudata eron takia, vaan väleissä voi edelleen olla, vaikka uudet kumppanit on molemmilla.
Vierailija kirjoitti:
Mies valehtelee. Ei ne mitään eronnut ole.
Tiedän naisen, ovat eronneet.
Viesti naiselle prepaid-liittymästä. Eikö sen naisen kuuluisi tietää, jos mies höylää monessa suunnassa.
Jos olet mukava ja inhimillinen niin kyllä.