Mies tapailee samalla entistä naistaan ja minua

Vierailija

Tiedän tästä, tuo nainen ei. Pitäisikö kertoa sille naiselle?

Kommentit (15)

Vierailija

Kerro. Olen ollut tuossa tilanteessa, tai siis olin miehen senhetkinen nainen ja raskaana hänelle, luulin että olemme tässä perhettä perustamassa.

Olen todella tyytyväinen, että asia paljastui ja osasin heivata äijän elämästäni pihalle.

Vierailija

Olin itse pitkässä parisuhteessa ja mies piti salassa toista naista. Olen pettynyt, kun kukaan ei minulle tästä kertonut, vaikka jonkun täytyi tietää.

Vierailija

Mies on eronnut tuosta naisesta alkuvuodesta, ei lapsia. Olen tapaillut tuota miestä kolme kk ja nyt kertoi viettävänsä aikaa tuon entisen kanssa myös.

ap

Vierailija

Taitaa olla ap se, joka tässä on tyhmä....

No... .elämä on valintoja. Ap on valinnut sellaisen elämän, että jakaa miehen toisen naisen kanssa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla ap se, joka tässä on tyhmä....

No... .elämä on valintoja. Ap on valinnut sellaisen elämän, että jakaa miehen toisen naisen kanssa.

Nii tuli tässä mieleen että onkohan teitä naisia lisääkin..

Entinen on aina entinen niitä voi olla tosin monia :D

Vierailija

Olen eronnut pitkästä avioliitosta ja seurustelen. Olen silti tekemisissä entisen mieheni kanssa lasten takia. Käyn hänen luonaan kahvilla ja hän minun. Ei sen kummempaa. Ei pitkää ihmissuhdetta tarvitse haudata eron takia, vaan väleissä voi edelleen olla, vaikka uudet kumppanit on molemmilla.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat