Miksette työttömät mene töihin?

Vierailija

Tätä minä ihmettelen täällä virastossa kaiket päivät.

Sanna, 43

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Mistä Sanna saa palkkaa, siitäkö että miettii päivät pitkät, mikseivät työttömät mene töihin? Paljonko siitä maksetaan? Tarvitaanko moisen miettimiseen korkeakin koulutus vai kirjoititko tälle palstalle, koska et osaa itse vastata kysymykseen ja potkut tulee, jos et vielä kuukausienkaan miettimisen jälkeen osaa vastata kysymykseen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tätä minä ihmettelen täällä virastossa kaiket päivät.

Sanna, 43

No nyt ymmärrän, miksi suomen taloudella menee niin huonosti. Virastoihin on palkattu ihmisiä, jotka vaan ihmettelevät asioita pitkin päivää, tekisit sinäkin Sanna välillä töitä.

Vierailija

Miksi menisin? Nautin elämästä näin. Opiskelen lisää, olen enemmän lapsen kanssa. Säästöjä on vaikka kuinka. Elän vain kerran ja nyt haluan olla ilman työtä.

Vierailija

Kyllä menen heti töihin, jos vain sellaista saan. Kun menin yliopistoon oli alallani työvoimapula. Sitten hallitus teki sellaisia säästöpäätöksiä, että alallani ei enää palkatakaan uusia työntekijöitä ja työvoimapula on kadonnut. Nytkin koko Suomessa on alallani vain muutama avoin työpaikka, kun aloittaessani opiskelut niitä oli satoja.

Vierailija

Tähän aikaan vuodesta on niin huonot ajokelit, että jään mieluummin kotiin.

Toiseksi kotonakin on paljon kaikenlaista pientä puuhaa.

Ja on tässä sellainenkin syy, että minä olen yksi niistä, joille joku sanna eräässä virastossa laittoi tänään pöytäkirjaotteen päätöksestä, kun oli valittu erääseen määräaikaiseen taas joku muu.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat