G: Lähetänkö tekstarin baarituttavuudelle vai en? ja mitä kirjoittaisin siihen?

Vierailija

Tapasin baarissa ihanan miehen, saattaa olla pelimies tai sitten ei. Keskustelussa yllättävän rehellisen oloinen kuitenkin. Uskosin, että hän aidosti nautti meidän yhedessäolosta.

Meillä jäin jutut illalla osittain kesken, koska mun kyyti lähti. sain yöllä mieheltä pari tekstaria ja vastasin niihin aamulla. sain pari takaisin, mutta en mitään maata mullistavaa.

Uskaltaisinko viestittää uudelleen? Tapaamisesta on nyt siis peri pv ja mitään ei oo kuulunnu.

Yleensä en oo sortunnu ottamaan mitään yhteyttä jälkeen päin, jos mies ei osoita kiinnostuksen merkkejä, mutta nyt paineet on aika kovat. teksi ihan hirveesti laittaa jotakin. Olisi näet tosi kiva tavata vielä.

Ootteko olleet samassa tilanteessa? Miten ratkaisit asian? Onko mulla mitään menetettävää (tuntematon tyyppi, en ehkä tapaa koskaan uudelleen..)?

Entä minkälainen viesti? en haluaisi olla epätoivoinen, vaan paremminkin reipas tervehdys tms. Vielä sekin, että oletteko pettyneet tuplapahasti, jos a) ette saanut mitää paluuviestiä b) saitte tylyn tiestin? Eli onko tässä vaarana polttaa näppinsä pahasti.

Kommentit (8)

Vierailija

Tottakai laitat viestin! Kysyt vaan suoraan, että haluaisiko hän vielä tavata, teillä kun oli kivat jutut tjsp. Go for it! Eihän mitää saa, ellei uskalla!

Nojo!

Laitat viestiä!! Sisällöllä ei ole oikeastaan mitään väliä, kunhan otat mieheen yhteyttä. Kyllä siitä aika pian alkaa sitten huomata, kannattaako yhteydenpitoa jatkaa. Laitat vaikka vaan että moi, muistatkos mua?:)

Vierailija

Laita näin:

"Thunder! NA NA NA NAA NA NA NAA NA! THUNDER! AJA SÄ SITÄ TAKSIASI VAAN ÄLYKÄÄPIÖ. URPO JA TURPOKIN ON MIEHIÄ VERATTUNA SINUUN, NULIKKA!"

Eiköhän ala pojalla puntti tutisemaan.

Vierailija

On tyhmää jäädä oottamaan miehen yhteydenottoa. Jos mies oli mukava ja tuntuu että haluat tutustua, niin laita viesti. Kirjoita että pidit häntä mukavana ja mielelläsi tapaisin hänet uudestaan jos hänestäkin tuntuu samalta.

Ei se sen kummempaa ole.

Vierailija

Tapasin miehen ja vaihdettiin pari viestiä ja sitten lopahti. Mä laitoin viimeisen viestin. Sitten muutaman viikon päästä tuli mieheltä jotain känniviestejä ja sitten taas ei kuulunut mitään. Tästä moni varmaan ajattelisi ettei miestä kiinnosta. No kuitenkin laitoin miehelle viestiä vaikkei hänestä ollut kuulunut mitään pariin viikkoon. Kysyin ihan suoraan haluaisiko nähdä. Ja tapasimme jo samana iltana. Olemme seurustelleet siitä lähtien. Mies kosi minua ja menemme kesällä naimisiin. Ja joskus avauduin täälläkin miksi miehestä ei kuulu. Ja vastaukseksi sain ettei miestä kiinnosta tai haluaa vain pillua. Oikeestaan täällä ei kannata kysyä mitään kauhean henkilökohtaista.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat