voisitko seurustella miehen kanssa joka kirjoittaa että "kuullostaa"
Itse en.
Kommentit (27)
En, koska se kirjoittaisi varmasti myös että "puollustaa". Ja se on about karmeinta mitä ihminen voi tehdä.
Et taida sinäkään ihan penaalin terävin kynä olla? Jos tuollainen asia häiritsee, niin voit kertoa miehelle kuinka sana 'kuulostaa' kirjoitetaan sekä opettaa äidinkielen kielioppia.
m38
Vierailija kirjoitti:
Et taida sinäkään ihan penaalin terävin kynä olla?
Kirjoittaa ihminen joka ottaa aloituksen todesta.
Onko kyse ruoanlaitosta vai kuuloelimistä? Jos käskisi minua kuullostamaan sipulit, löisin sovinistisikaa aapisella kupoliin.
Todennäköisesti en, koska se väistämättä kertoo miehen sivistystasosta. Mutta ensin koittaisin kuitenkin kitkeä tollaset jutut pois, mutta jos vielä kirjottais oma koti talo tai sanois erillainen, en voisi seurustella :D
Mua noi jutut häiritsee ihan liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko kyse ruoanlaitosta vai kuuloelimistä? Jos käskisi minua kuullostamaan sipulit, löisin sovinistisikaa aapisella kupoliin.
Ruuanlaitossa se on kylläkin kuullottamista, ei kuullostamista.
Vierailija kirjoitti:
Mut jos se vaan toteais että kuullostaa hyvältä?
*puistatus*
Vierailija kirjoitti:
En, koska se kirjoittaisi varmasti myös että "puollustaa". Ja se on about karmeinta mitä ihminen voi tehdä.
Ja varmaan puhuisi aina sisarruksista, voi helkkari. Meinasin vastata että kyllä voisin seurustella mutta enpä tiedä sittenkään. Menisi hermot alta aikayksikön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja varmaan puhuisi aina sisarruksista, voi helkkari.
Juu ja sanoisi "Riikkalle".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruuanlaitossa se on kylläkin kuullottamista, ei kuullostamista.
*facepalm*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja varmaan puhuisi aina sisarruksista, voi helkkari.
Juu ja sanoisi "Riikkalle".
Joo HYI! Mulla on yksi duunikaveri joka käyttää tätä, se on niin hirveetä että irvistän varmaan joka kerta kun kirjoittaa niin. Sillä nyt on muutenkin ongelmia oikeinkirjoituksessa, K:t on G:tä jne (Gongressi), hirveetä.
Vierailija kirjoitti:
Itse en.
Nirppanokan oma oikeinkirjoitus on bimbon tasolla.
Treffeillä siis annat miehelle kynän ja paperin ja käsket kirjoittaa sanoja ennenkuin jutustelu etenee :DD
Minä kirjoitan lähes aina noin. Omassa murteessani tuo sana vain lausutaan kuullostaa, joten tuntuu luontevalta myös kirjoittaa se siten. Muuten kirjoitan lähes kieliopin mukaisesti, jopa keskustelupalstoille. Eli en kirjoita: enääN, niiMpä, minulleKkin, erilLainen, sydäMmen jne.
Anteex
En voisi. Enkä voisi seurustella ap:n kanssa, ellei hän ensin opettelisi pilkkusääntöjä. Mikään ei ole nolompaa kuin pilkunnussija, jonka omat kirjalliset taidot ovat tarkkailuluokan takapulpetin pahiksen tasolla.
Vierailija kirjoitti:
En voisi. Enkä voisi seurustella ap:n kanssa, ellei hän ensin opettelisi pilkkusääntöjä. Mikään ei ole nolompaa kuin pilkunnussija, jonka omat kirjalliset taidot ovat tarkkailuluokan takapulpetin pahiksen tasolla.
Tai sitten sulta meni pieni vitsi ohi? Ap
Kuullostat tyhmältä.