voisitko seurustella miehen kanssa joka kirjoittaa että "kuullostaa"

Vierailija

Itse en.

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Et taida sinäkään ihan penaalin terävin kynä olla? Jos tuollainen asia häiritsee, niin voit kertoa miehelle kuinka sana 'kuulostaa' kirjoitetaan sekä opettaa äidinkielen kielioppia.

m38

Vierailija

Todennäköisesti en, koska se väistämättä kertoo miehen sivistystasosta. Mutta ensin koittaisin kuitenkin kitkeä tollaset jutut pois, mutta jos vielä kirjottais oma koti talo tai sanois erillainen, en voisi seurustella :D

Mua noi jutut häiritsee ihan liikaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko kyse ruoanlaitosta vai kuuloelimistä? Jos käskisi minua kuullostamaan sipulit, löisin sovinistisikaa aapisella kupoliin.

Ruuanlaitossa se on kylläkin kuullottamista, ei kuullostamista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko kyse ruoanlaitosta vai kuuloelimistä? Jos käskisi minua kuullostamaan sipulit, löisin sovinistisikaa aapisella kupoliin.
Mut jos se vaan toteais että kuullostaa hyvältä?
*puistatus*

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En, koska se kirjoittaisi varmasti myös että "puollustaa". Ja se on about karmeinta mitä ihminen voi tehdä.
Ja varmaan puhuisi aina sisarruksista, voi helkkari. Meinasin vastata että kyllä voisin seurustella mutta enpä tiedä sittenkään. Menisi hermot alta aikayksikön. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, koska se kirjoittaisi varmasti myös että "puollustaa". Ja se on about karmeinta mitä ihminen voi tehdä.
Ja varmaan puhuisi aina sisarruksista, voi helkkari.  

Juu ja sanoisi "Riikkalle".

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ruuanlaitossa se on kylläkin kuullottamista, ei kuullostamista.

*facepalm*

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja varmaan puhuisi aina sisarruksista, voi helkkari.  

Juu ja sanoisi "Riikkalle".

Joo HYI! Mulla on yksi duunikaveri joka käyttää tätä, se on niin hirveetä että irvistän varmaan joka kerta kun kirjoittaa niin. Sillä nyt on muutenkin ongelmia oikeinkirjoituksessa, K:t on G:tä jne (Gongressi), hirveetä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat