Toppapuku vai välikausipuku?

Avuton äiti

Olen aina yhtä avuton näissä.
Kumman ostaisitte nyt? Reiman välikausipuvun vai toppapuvun?
Meillä on fleecepuku käytössä ohuemman kuoritakin ja housujen kanssa.

Kommentit (4)

Vierailija

Eiköhän tähän vaikuta moni asia. Lämpötilaerot (tuulen vaikutus huomioiden) Suomessa ovat suuriakin, ei voi vastata tietämättä missä asut. Lisäksi toinen lapsi palelee niissä vaatteissa, joissa toisella vuotaa hiki.

Mutta itse olen aina miettinyt, kumpi on helpompi ratkaisu: välikausipuku välivaatteineen (saa riisuttua tarvittaessa välipukua) tai ohuet sisävaatteet toppapuvun kanssa (ei tarvitse montaa vaatekerrosta). Tilanteesta riippuu, kumpi on toimivampi.

Vierailija

Meillä on nyt käytössä toppapuku, softshellhaalari, fleece, kerrasto, kevyttoppatakki ja -housut ja kuravaatteet. Näitä sitten yhdistellään lämpötilan ja märkyyden mukaan.
Että ottaisin molemmat.

Vierailija

Tuleeko se nyt käytettäväksi vai talveksi? Nyt menee vielä välikausihaalari, mutta talveksi olisi hyvä olla toppa. Nuo kuorivaatteet + fleecepuku käyvät vielä nyt.

Vierailija

Missä asut ja minkä ikäinen lapsi? Tuleeko puku nyt heti käyttöön vai talveksiko mietit? Kyllä mä olen talveksi aina lapsille toppaa hankkinut, vaikka olisikin Helsingissä leuto talvi. Sitä ei myöskään etukäteen tiedä ja usein ainakin tammi-helmikuussa sille tulee käyttöä. Välikausiasulla ja kuoriasu+fleece yhdistelmällä tuskin on mitään eroa... Osta nyt toppaa ja sitten vasta keväällä ohuempi ulkopuku suuremmassa koossa?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat