Entinen luokkakaverinsa tilaa elantonsa Frozenin Elsana

Vierailija

Kiertelee erilaisissa lastensynttäreissä ja vetää siellä Frozen karaokea.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Kenen entinen luokkakaveri? Miten elanto tilataan? Kuka on Frozenin Elsa? 

Jos käy esiintymässä lastenjuhlissa, firmojen pikkujouluissa tms. niin onko siinä jotain vikaa? Jos on, niin miksi?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jos käy esiintymässä lastenjuhlissa, firmojen pikkujouluissa tms. niin onko siinä jotain vikaa? Jos on, niin miksi?

iPad haluaa väkisin korjata kirjoitusasua eikä anna mun kirjoittaa oikeaoppisesti vaikka tekisin mitä.

Enkä näe toiminnassa mitään vikaa, hätä ne keinot keksii näinä työllisyysaikoina.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

iPad haluaa väkisin korjata kirjoitusasua eikä anna mun kirjoittaa oikeaoppisesti vaikka tekisin mitä.

Enkä näe toiminnassa mitään vikaa, hätä ne keinot keksii näinä työllisyysaikoina.

Ap

Ilmiselvästi et ole tehnyt vaikka mitä. Et vain osaa käyttää iPadia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Häh? No Elsa Frozen tietenkin. Soitin kerran niille himaan, niin siellä vastattiin reippaasti "Frozeneilla Elsa puhelimessa!"

Vierailija

Ok, mulle tuli sellainen mielikuva että joku vetää Elsa-kamppeet päälle ja tilaa ruokaa kotiin tms.

Onko kaverisi mies vai miksi se on sinusta outoa?

Vierailija

Ihanaa, että kerrankin joku ei vaan istu kotona vaan keksii tälläistä. Suomalaiset ei kovin innostuneita ole miettimään tälläisiä ideoita, kunhan istuvat kotona ja raivoavat rahan puutteesta ja pakolaisista.

Vierailija

Olen vähän kateellinen. Kuka tahansa ei ole niin hyvännäköinen että voisi esiintyä Elsana. Geneettinen ulkonäkö on saatu ilmatteeksi.

Mä olen niin perseestä revityn näköinen ettei ole mahdollisuutta samaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen vähän kateellinen. Kuka tahansa ei ole niin hyvännäköinen että voisi esiintyä Elsana. Geneettinen ulkonäkö on saatu ilmatteeksi.

Mä olen niin perseestä revityn näköinen ettei ole mahdollisuutta samaan.

Hei äläs nyt. Suomessa on kaikilla yhdenvertaiset mahdollisuudet tehdä mitä tahansa työtä. Ei muuta kuin Elsaksi Elsan paikalle!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Disneyllä saattaisi olla sananen sanottavana tekijänoikeuksista...

En ole tämä kirjoittaja, mutta alapeukuista huolimatta kirjoittaja on itse asiassa oikeassa. Disney on ihan järkyttävän jyrkkä näissä asioissa: Disneyn hahmoilla ei KUKAAN saa tienata penniäkään. Ovat esimerkiksi käyneet ihan pienten ompelimoiden kimppuun jotka ovat valmistaneet mittatilauksena Frozen-pukuja lapsille, tai ommelleet myyntiin jotain vaatteita jostain Mikki Hiiri -kankaasta. Vaikka kankaan on ihan itse ostanut, siihen ei ole myyntioikeutta, ainoastaan käyttöoikeus.

Aivan taatusti Disney puuttuisi siihen, että joku tienaa rahaa esiintymällä Elsana lastenkutsuilla. Onneksi siitä ei kovin helposti taida kiinni jäädä... kunhan ei mainosta julkisesti missään netissä tms.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat