Vanhemmat kiristävät värjäämään hiukset normaaleiksi

Vierailija

Nyt on vaihtelevasti ollut pinkit tai violetit hiukset ja tunnen itseni kauniiksi. Nyt vanhemmat alkoivat kiristää, että eivät enää auta rahallisesti opiskeluissani, jos en värjää hiuksia normaaleiksi. Toki voin värjätä nää joksikin ruskeeks, mutta en todellakaan ota sitten pipoa pois päästä.

Kommentit (3)

Vierailija

Jos olet jo opiskeluikäinen, niin älä suostu. Sinä ihan itse päätät hiustesi värin. Ja jos suostut kiristykseen tuossa, niin luultavasti joudut suostumaan siihen vakavammissakin asioissa. Tiedän kokemuksesta, minulla kun on varakkaat vanhemmat, jotka opiskeluaikana auttoivat avokätisesti KUNHAN täyttäisin niiden kaikki kirotut vaatimukset. Oikeanlaisen miehen kanssa seurusteluun, pukeutumistyyliin ja asuinalueeseen asti. JOssain vaiheessa sanoin, että pitäkää kuule rahanne, minä aion elää kuten ITSE haluan. Otin opintolainan enkä ottanut koskaan enää vanhemmilta rahaa. Eipä ollut millä kiristää.

Vierailija

Haluatko vanhempiesi kontrolloivan elämääsi vai haluatko päättää itse? Mene töihin tai ota lainaa, jos rahahana menee kiinni.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat