Mistä nämä kamalat unet kertoo?:( mieheni kuoli ja lapsen aivoleikkaus UNESSA

Vierailija

Toissa yönä näin unta että mieheni ampui pakolaisen ja sitten itsensä. Unen lopussa se juttu meni kuitenkin niin, ettei ampunutkaan muka itseään, vaan kuoli muuten vaan. Viime yönä näin unta että Paratiisihotellin Janelyn aivot eivät toimineet,joten sanoin että 5 v tyttäreni luovuttaa aivonsa hänelle. Lääkäri antoi minulle jonkun kuvakirjan jossa oli aivoista juttua ja sanoi että aivojen siirto on pikkujuttu. En uskaltanut kertoa miehelle tyttömme aivoleikkauksesta, ajattelin ettei hän saa ikinä tietää. No, leikkaus tehtiin ja tytär oli ihan normaali. Sitten minulle selvisi ettei lapseni voi pitkään elää ilman aivoja, vaan häestä tulee vihannes. Itkin ihan kauheasti ja siis se tunne oli ihan hirveä kun tajusin miten pilasin lapseni elämän..
Miksi näen näin karseita unia nyt?

Kommentit (12)

Vierailija

Pelot. Ne ei ole enteitä tai muuta hölmöä. Minäkin näen ahdistuneena unia, joissa rakkaille tapahtuu kamalia, ne on alitajunnan juttuja, joita käy läpi.

Vierailija

Itse näen stressaantuneena aina ihan kammottavia unia yöstä toiseen, vaihtuvilla teemoilla. Kuolemaa, yliluonnollisia ilmiöitä, minua jahdataan, kuolen myös itse unissa, listaa vaikka kuinka pitkälle.

Vierailija

Kertoo että olet väärässä ammatissa. Jätä nykyinen ammattisi ja kouluttaudu appelsiinin kasvattajaksi niin pääset eroon noista unista. Muu ei auta. Omia uniaan vastaan ei kannata pullikoida.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat