Nainen onko naamasi peruslukemilla, sinua luullaan vihaiseksi

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Kyllä vain. Saan jatkuvasti kuulla, että ulkoinen habitukseni kertoo minun olevan ankara ja vaikeasti lähestyttävä, vaikka oikeasti olen ystävällinen ihminen, joka uskoo aina kaikista ensin vain hyvää. Miten sitä omaa perusilmettään voisi oppia pehmentämään? Monet sanovat, että miksi näytät noin vihaiselta, vaikka mielestäni ilmeeni on ihan neutraali.

Vierailija

On, mutta ei mua kiinnosta mitä muut siitä ajattelee. Kusipäät pysyy ainakin loitolla, mä mitään ala nuoleskelemaan. Jos mua hymyilyttää niin hymyilen. se on aidompaa ja normaalia. en mäkään miehille mene sanomaan: miksi sä mökötät (vaikkapa baarissa), jos se on normaali ilme kasvoilla.

Vierailija

Mua kyrsii sen kun joku tulee kommentoimaan että "Älä oo niin vakavana" tai muuta vastaavaa, jos ei koko ajan hymyile kuin hangon keksi. Vaikka tästä viestistä voisi muuta päätellä, niin olen kyllä varsin rento tyyppi, ja tykkään heittää läppää. Se vaatii vain sen, että olen seurassa, jossa viihdyn. Yleensä kun tollaista kommenttia tulee, näin ei ole. Kysyjä voi silloin siis ihan itse miettiä, miksi näytän tylsistyneeltä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mua kyrsii sen kun joku tulee kommentoimaan että "Älä oo niin vakavana" tai muuta vastaavaa, jos ei koko ajan hymyile kuin hangon keksi. Vaikka tästä viestistä voisi muuta päätellä, niin olen kyllä varsin rento tyyppi, ja tykkään heittää läppää. Se vaatii vain sen, että olen seurassa, jossa viihdyn. Yleensä kun tollaista kommenttia tulee, näin ei ole. Kysyjä voi silloin siis ihan itse miettiä, miksi näytän tylsistyneeltä.
ai ai ma'am, komppaan tätä suuresti, silmien pyörittelijät varsinkin saa aikaan sen että mun tyyni normi olotilan vaihtuu vittuuntuneisuudeksi

Vierailija

Toivon vain, että ette ole missään sellaisissa töissä, joissa joutuu edustamaan, ottamaan vieraita vastaan tai johtamaan. Niissä ei ole erityisen hyvä osoitella toiselle, kuinka jumalattoman tylsä se toinen on. Nämä teidän kaltaiset "kuvittelenettäetteoleminulletarpeekssihyvääseuraa" -itsensäkorostajat tekee näistä tlistä kärsimystä muille ja aiheuttaa muille hirveästi lisätyötä. Jos on tylsää niin menkää hyvät ihmiset kotiinne, älkääkä istuko siellä työpaikan illanvietossa marisemassa miten paljon muiden yläpuolella olette.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Toivon vain, että ette ole missään sellaisissa töissä, joissa joutuu edustamaan, ottamaan vieraita vastaan tai johtamaan. Niissä ei ole erityisen hyvä osoitella toiselle, kuinka jumalattoman tylsä se toinen on. Nämä teidän kaltaiset "kuvittelenettäetteoleminulletarpeekssihyvääseuraa" -itsensäkorostajat tekee näistä tlistä kärsimystä muille ja aiheuttaa muille hirveästi lisätyötä. Jos on tylsää niin menkää hyvät ihmiset kotiinne, älkääkä istuko siellä työpaikan illanvietossa marisemassa miten paljon muiden yläpuolella olette.
? sun kommentissa ei ole päätä eikä häntää

Vierailija

Mua ärsyttää suunnattomasti se, että jos olen naama peruslukemilla, minun luullaan olevan surullinen, tylsistynyt tai masentunut. Hirveän usein joku tulee kysymään, onko mulla kaikki ok. 

En tiedä, mitä minun pitäisi tehdä. Mielestäni hymyilen paljon ja olen perusluonteeltani iloinen ja positiivinen ihminen. Mutta jos istun jossain, teen töitä, odotan bussia tai katson telkkaria, saan näitä "onko sulla kaikki hyvin / mikä painaa mieltä / hei piristy vähän" -heittoja.

Vierailija

Perusilmeeni ei ole vihainen ja pienellä silmien liikkeellä siitä tulee hymyilevä vaikka suu ei hymyilisikään. Ehkä siksi minua on helppo lähestyä.

Stereotypiat tiukassa

Perusoletus on että nainen on hymyilevä ja kikatteleva päivänsäde. Mikäli näin ei ole vaan nainen on ihan perusneutraali, on silloin jonkin pakko olla pielessä, ja monia häiritsee suunnattomasti kun nainen ei istukaan siihen stereotypisen, hymyilevän ja nätin, naisen rooliin. Naisen perusolemus siis oletetaan hymyileväksi ja nauravaiseksi, ja kaikki tästä poikkeava on häiriötila joka tulee oikaista. 

Tämä oletus on samaa sarjaa kuin se, että normaali nainen haluaa ja tykkää laittautua, ja jos nainen on "vain" perussiisti eli puhdas ja hiukset kammattu (mutta ilman meikkiä ja koruja), niin silloin naisrukka ei välitä itsestään ja on masentunut ja onneton. Tottakai, miksi hän muuten olisi noudattamatta normaalin naisen kaavaa? 

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat