raskaana vai ei?

Vierailija

Minulla on pitkään ollut haaveena oma lapsi. Olen kuitenkin reilusti ylipainoinen joka hankaloittaa asiaa. Enkä myöskään ole vakituisessa parisuhteessa, mutta harrastan seksiä aika usein erään miehen kanssa (ilman ehkäisyä). Tämä asia on ok kyseiselle miehelle.
Nyt minulla on viikon ajan ollut omituisia oireita, joten mietin voisiko olla mahdollista että olen raskaana. Minua on paleltanu paljon, nännit ovat todella arat varsinkin kylmälle myös makuulla ollessa nänneihin sattuu, minulla on ollut ummetusta n. viikon, tosin tänään oli ihan ripuli, vatsa tuntuu jotenki oudolta, tuntuu mm pahalta olla mahallaan. Minulla pitäisi alkaa näinä päivinä menkat mutta ei minulla ikinä ennen ole ollut tämmösiä oireita ennen menkkoja, voiko yhen äkin tulla tälläiset oireet kun menkat on alkamassa. Edelliset menkat olivat myös normaalia niukemmat.. Tein tänään raskaustestin ja se oli negatiivinen..
Kuvittelenko vaan kun toivon lasta niin hartaasti..

Kommentit (1)

Vierailija

Kyllä, voit olla raskaana tai voit olla olematta raskaana. Raskausoireet ovat aikalailla identtiset PMS-oireiden kanssa, ja joissain kierroissa PMS-oireita voi olla vähemmän ja joissain enemmän. Odottelet rauhassa kuukautisten alkua, jos eivät ala oletettuna päivänä, niin testailet sitten sen jälkeen odoteltuasi pari päivää. Ei siinä hoppuilu auta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat