Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun tajuaa elämän rajallisuuden ja haurauden niin voi tehdä mitä vain

Vierailija

Kun tulee sellanen hetki, niin se avaa ovia. Eikä sun tarvitse enää pelätä elämää ja vastoinkäymisiä. Se saa sut vaikka tanssimaan keskellä katua kun siltä tuntuu. Suosittelen ymmärtämään, ettei millään maallisella ole mitään väliä. Mun ainoa rajote on että en halua pahaa toisille.

Kommentit (14)

Vierailija

Eikä tarvitse tapahtua itselle. Se että asia koskettaa lähimmäistä saa ajattelemaan juuri noin. Aika vapauttaa tajuta, että kaikkeen on vapaus.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kun tulee sellanen hetki, niin se avaa ovia. Eikä sun tarvitse enää pelätä elämää ja vastoinkäymisiä. Se saa sut vaikka tanssimaan keskellä katua kun siltä tuntuu. Suosittelen ymmärtämään, ettei millään maallisella ole mitään väliä. Mun ainoa rajote on että en halua pahaa toisille.

Mut mä haluan tasata tilit.

Vierailija

Jaa-a. Joillain se toimii noin. Jotkut toiset elämän haurauden ja rajallisuuden kohtaaminen tekee taas tosi pelokkaiksi ja aroiksi. Sitten on niitä kuin minä, joilla hetkeksi se (tässä tapauksessa vakavan sairauden kautta) aiheuttaa tunteen että nyt alan elää hetki kerrallaan ja nautin joka hetkestä ilman kipua, mutta aika pian se uusi into elää arkistuu, ja sitä ollaan taas samassa vanhassa elämään kyllästyneessä perusolotilassa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei ole tasattavaa.Anna mun olla 

Vierailija

Ihan se ja sama. Aurinko sammuu kuitenkin jossain vaiheessa, joten millään mitä minä teen ei ole paskankaan väliä kokonaiskuvassa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei ole tasattavaa.Anna mun olla 

https://www.youtube.com/watch?v=8XkHsinz7oU

Vierailija

Olen ihan eri mieltä. Kun tajuaa elämän haurauden, minä ainakin haluan tehdä kaikkeni että selviän elämän kupruista hengissä niin pitkään että lapsetkin on jo ehtineet kunnolla oman elämänsä alkuun.  Koska elämästä vain pieni osa on hallittavissa, ja haluan hallita edes sitä pientä osaa.

Vierailija

Sama kuin 13. Olen vakavasti sairastunut ja selvinnyt toistaiseksi ja elämän rajallisuuden tajuaminen teki vakavaksi. Haluan vaan varmistaa, että lapsi pärjää, ennen olin vähän sitä mieltä että kaikki järjestyy jotenkin, ehkä melkein itsestään. Siihen huolettomampaan oloon ei taida olla paluuta. Nautin hyvistä hetkistä, mut muistan monta kertaa päivässä että kohta tämäkin loppuu, ja tämä ja tämä...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat