Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Avokonttori, jossa ei nimettyjä työpisteitä?

Vierailija

Mitä jos tarvitsee ergonomiaan jotain apuvälineitä, miten silloin toimitaan? Vai heivataanko kaikki ei-täydelliset ekoissa yt:issä ulos firmasta ja se on siinä?

Kommentit (5)

Vierailija

Tuskin työpaikassa, jossa edelleen uskotaan tollaseen avokonttoriin huolimatta kaikista suosituksista avokonttoreita vastaan, välitetään muutenkaan työntekijöistä. Sanotaan varmaan, että olemme jo huolehtineet lakisäänteisestä ergonomiasta huolehtimisesta ja viihtyvyyskin on huippuluokkaa kun toimme tänne tämän muovijukkapalmun.

Vierailija

Ootko menossa töihin firmaan, jonka nimi alkaa M:llä? hehe, silloin tunnen aika hyvin tulevan pomosi, luultavasti. Olen sukulainen. Jos, niin kerrot ongelmasi, kyllä hän ymmärtää. On vähän jästipää joskus, mutta tuollaisissa asioissa joustava. Meillä on lähisuvussa erityistarpeisia ihmisiä, mitä hän ei välttämättä kaikille mainosta. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tuskin työpaikassa, jossa edelleen uskotaan tollaseen avokonttoriin huolimatta kaikista suosituksista avokonttoreita vastaan, välitetään muutenkaan työntekijöistä. Sanotaan varmaan, että olemme jo huolehtineet lakisäänteisestä ergonomiasta huolehtimisesta ja viihtyvyyskin on huippuluokkaa kun toimme tänne tämän muovijukkapalmun.

Tuo työpaikka on itse asiassa monissa asioissa aika edistyksellinen, minkä minä tiedän. Etätöitä voi tehdä, rauhallisiakin tiloja löytyy, mutta niitä ei saa omia kokonaan, yms. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tuo työpaikka on itse asiassa monissa asioissa aika edistyksellinen, minkä minä tiedän. Etätöitä voi tehdä, rauhallisiakin tiloja löytyy, mutta niitä ei saa omia kokonaan, yms. 

En tiedä, mistä nimenomaisesta työpaikasta puhut, koska avokonttoripaikkoja on paljon.

Ihmettelen vain, mitä varten avokonttoriratkaisu on haluttu pitää. Miksi hiljaisten pisteiden käyttöä pitää rajoittaa?

On kaiketi mahdollista rakentaa toimiva avokonttori. Sellainen, jossa pitää olla hipihiljaa, jolleivat kaikki paikalla olevat ole yhteisessä aivoriihessä tms. Riittävästi sermejä, jotta keskittyminen ei häiriinny. Tai ehkä tosiaan toi, että töitä on tarkoituskin tehdä enimmäkseen etänä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat