Kokemuksia MeeDoc puhelinlääkäristä

Vierailija

En saanut aamulla aikaa tk:n ja päätin kokeilla - hyvä asiantunteva suomenkielinen palvelu ja sain reseptin- hienoa- äsken tk;sta soitti olisi huomenna iltapäivällä aika- en tarvitse sanoin- lupasivat lähettää sairasloma selvityksen kotiin

Kommentit (11)

Vierailija

Mielenkiintoista. Siis juttelit jonkun lääkärin kanssa netin välityksellä?? Ja sait reseptin??

wau toihan olis hienoa jos saisin hoidettua virtsatietulehdukseni ilman että on pakko mennä tk päivysytkseen jonottamaan ikuisuuksia.

Vierailija

Pakko tulla vanhaan keskusteluun! 

Minä sain just reseptit aknevoiteisiin tämän sovelluksen avulla. Terkkariin odotin aikaa 1,5kk joka sitten heidän puolesta peruttiin ja uusi aika taas 1,5kk päähän.

Eipä tarvi mennä ei! Yksityisen hinta vähän liian suolainen. 

Tää keskustelu meedocilla oli 34e.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista. Siis juttelit jonkun lääkärin kanssa netin välityksellä?? Ja sait reseptin??

wau toihan olis hienoa jos saisin hoidettua virtsatietulehdukseni ilman että on pakko mennä tk päivysytkseen jonottamaan ikuisuuksia.

Meillä ihan kunnallinen tk toimii nykyään näin. Kaikkia lääkkeitä ei tietenkään saa tuollain puhelimitse (esim. antibiootit, nukahtamis- ja unilääkkeet jne.) mutta joitakin kyllä ja lähestulkoon kaikki uusittavat lääkereseptit toki, jos ei edellytä seurantaa vastaanotolla. Sain esim. pelkällä puhelinsoitolla itselleni Caprilon-reseptin runsaisiin kuukautisiin ja mulle toi oli ihan uusi lääke. Olen myös saanut Twinrix-rokotteisiin reseptin puhelinsoitolla ym.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Saako sieltä nukahtamislääkkeitä?

En tiedä saako nukahtamislääkkeitä, mutta ainakin tuonne sivuille on listattu asioita joissa he voi auttaa ja siellä on mm. "uniongelmat, ahdistus ja masennus"

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat