Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mietitkö koskaan, että kaikki lapsellesi koituva paha on sinun vastuullasi?

Vierailija

Jos poikasi pahoinpidellään, tyttösi raiskataan, lapsesi kokevat sairauksia ja pettyvät elämässään... Kaikesta siitä olet suoraan vastuussa sinä. Koska lapsesi olemassaolo on sinun syytäsi, myös kaikki hänen kokemansa paha on sinun syytäsi.

Tämä on vaikea ajatus minulle. :(

Kommentit (4)

Vierailija

En, ainoastaan jos tekevät jotakin rikoksia. Mutta usein olen kyllä ajatellut omalle kohdalleni tulleiden onnettomuuksien olevan "kostoa isien teoista".

Iskä vaan

Vierailija kirjoitti:
Jos poikasi pahoinpidellään, tyttösi raiskataan, lapsesi kokevat sairauksia ja pettyvät elämässään... Kaikesta siitä olet suoraan vastuussa sinä. Koska lapsesi olemassaolo on sinun syytäsi, myös kaikki hänen kokemansa paha on sinun syytäsi.

Tämä on vaikea ajatus minulle. :(

Huolesi on järjetön ellet ole ensin tullut sellaiseen tulokseen, että parempi olisi ettet itse olisi koskaan ollut olemassa. Tällaiseen tulokseen jos olet tullut vaikka sulla on lapsia niin tarvitset ammattilaisen apua ja nopeasti.

Vierailija

Kyllä, olen suoraan vastuussa hamaan tulevaisuuteen kaikkien jälkeläisteni toimista, vaikka lepäisin jo haudassa. Onneksi omat esi-isäni ovat taas vastuussa minun tekemisistäni, joten itse voin tehdä mitä huvittaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat