Kroppa niin kuollut ja jumissa

Vierailija

Viimeiset kaksi päivää olen saanut kunnolla kyrpää, mutta myös ihanaa suuseksiä. Nuolemissessiot kestäneet n tunnin kerrallaan ja niitä oli kolme kertaa. Olen ihan kuollut! Lihakset niin jumissa, kun niitä kieltä vastaanottaessa tulee jännitettyä.. Vaikkakin on niiin nautinnollista..
Tuleeko teille naisille muille samaa? Koko kropan lihakset kipeinä?

Kommentit (4)

Vierailija

Ei todellakaan tule nautinnollisen seksin jälkeen tuollaista ihme jumia :)

Minulla lihakset ja koko vartaloni rentoutuu ja on ihanan rento seuraavaan sessioon.

Rakastajani saa minut rennoksi ja antaa ihanaa pitkäkestoista nautinnollista seksiä minut huomioon ottaen kokonaisvaltaisesti. Lisäksi hän hieroo minua joka paikasta ennen seksiä, siis myös jalat ja pyllyn ja selän ja vatsan.

Hän vain on niin taitava rakstaja että......

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan tule nautinnollisen seksin jälkeen tuollaista ihme jumia :)

Minulla lihakset ja koko vartaloni rentoutuu ja on ihanan rento seuraavaan sessioon.

Rakastajani saa minut rennoksi ja antaa ihanaa pitkäkestoista nautinnollista seksiä minut huomioon ottaen kokonaisvaltaisesti. Lisäksi hän hieroo minua joka paikasta ennen seksiä, siis myös jalat ja pyllyn ja selän ja vatsan.

Hän vain on niin taitava rakstaja että......

Ihana kertomus.ja ihana kuulla miten nautit myös.Piristit ankeaa maanantai iltapäivää kiitos sinulle😍😍 T.M36

Vierailija

Uusi miestuttava on taitava ja kestävä. On löytynyt ihan uusi tapa nauttia seksistä, joka kestää ja kestää. Mies kääntelee ja kannattelee vaikka millä tavoilla ja siinä katoaa ajan- ja paikantaju. Rentouttavaa kuin mikä.

Vierailija

Meillä molemmat ihanan rentoutuneita pitkän rakastelun päätteeksi, seuraavana päivänäkin vielä ihana olo kun saanut kunnolla

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat