Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mielialasi ja virkeystasosi tänä aamuna 0-10

Vierailija

Itsellä peräti lähellä 9. Pitkä flunssa helpottaa ja armoton väsymys. Pitkästä aikaa heräsin virkeänä.

Kommentit (11)

Vierailija

Mieliala  2, virkeystaso 2. Selittämättömästä syystä itkettää ja vituttaa, ja väsyttää ihan julmetusti. Kaamosmasennusta...

Vierailija

4 Työt asiakaspalvelualalla ei nappaa sitten yhtään. Ja mietin, etteikö mulla ole käytöstapoja. Tunnen olevani villi-ihminen.

Vierailija

Mieliala 8. Vireystila 6.
Tykkään arjestani. Maanantait tietysti hieman väsyttää mutta ei kamalasti. Olen onnellinen että pitää herätä aamusta töihin.
T: työttömänä 3 vuotta ennen tätä

Vierailija

2. Ihan normimaanantai kun koko tympeä työviikko vielä edessä. Jaa, että vaihda työpaikkaa? Ei onnistu. Parempi tämäkin kuitenkin kuin ei mitään.

Vierailija

1.  Työt junnaa, parisuhde on huono ja lapset ei tottele. Haluaisin saada tämän työprojektin vietyä loppuun, mutta olen näköjään niin surkea töissä, ettei mikään kelpaa. Miehestä haluaisin erota. Olo on aika syvältä.

Vierailija

4.

Heräsin eilen sunnuntaina iltapäivällä. Aina kun mulla on seuraavana päivänä jokin meno, pitää olla jossain tai vaikka soittaa jonnekin tai on jotain vähän tärkeää, mua jännittää niin etten saa nukutuksi, mahdollisesti ollenkaan. Niin kuin nyt, olen eilisillä silmillä. Vielä olo on aika virkeä, pää ei ainakaan särje eikä humise, mutta varmaan urvahdan ennen pimeää.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat