vaikee!!

Vierailija

Oon tässä vähän miettiny mitä teen Ton mun "kaverin" kaa. Hän on minulle aika ilkeä ollut välillä. Mm jättää kaveriporukan ulkopuolella, vaikka pyydänkin päästä mukaan. Sitten hän lähettelee kuvia pitkin iltaa kuinka heillä on hauskaa.
Lisäksi olen hermostunut kun hän on nyt sairauslomalla ranteen leikkauksen vuoksi ja yleensä valittaa kuin kipeä on ja viikonloppu tulee niin lähtee bilettään niinku mitään ei olisi. Mieleni tekisi mieli ilmoittaa asiasta jollekkin.
Olen kyllä yrittänyt antaa asian olla ja koko ihmisen. Hän ottaa yhteyttä kun on rahat loppu tai kukaan muu ei ehdi nähdä. En vastaisi viestehin/puheluihin jos minulla olisi muita kavereita, olen aika yksinäinen. Siksi kaikki tuntuukin pahalle. Itse asun kaukana omasta perheestä kun opiskelen..

Kommentit (3)

Vierailija

Kannattaa unohtaa koko typpi. Hän kiusaa sinua ihan sadistisesta nautinnosta, jos lähettelee valokuviakin hauskoista riennoistaan, jonne ei sinua mukaan kutsunut. Ilmeisesti siis varsin hyvin tietää, olisit halunnut olla joukossa mukana.

Hakeudu johonkin sinulle tärkeään harrastukseen, niin voit löytää samanhenkisiä kavereita ja tuttavia. Kyllä sinä vielä sen aidon ystävänkin löydät.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat