Kommentit: postaisitko jos et olisi anonyymi, ja miksi anonyymina on OK sanoa pahasti?

Vierailija

Blogeihin tulee jos jonkinlaista kommenttia. Kuinka moni sanoisi pahoja asioita jos tapaisi vastapuolen oikeassa elämässä? Miksi on OK haukkua toisia lihaviksi, luusereiksi, rumiksi jne silloin kun voi tehdä sen anonyymisti? Vai haukutteko toisia kassajonossa jne?

Varmasti tähän tulee vastauksia että joo joo, totta kai haukutaan aina kaikkialla, sekä trollit ihan lisäksi jauhavat jotain... Mutta tosissaan.. ne jotka haukkuvat kommenteissa ja palstoilla.. Onko se oman pahan olon purkamista, oman itsensä kohottamista vai mitä? Tuleeko siitä parempi olo, vai vaivaako paha omatunto kommentteja seuraavana päivänä? Vai onko parempi olo, kun joku 'pantiin takaisin paikalleen'?

Itseäkin joskus ottaa päähän jokin postaus, ja tulee laitettua ilkeää vastausta. Mutta yleensä kaduttaa jälkeenpäin, ja siksi en kommentoi usein. En kuitenkaan hauku ketään rumaksi tai läskiksi tai mene henkilökohtaisuuksiin.

Kommentit (8)

Vierailija

Tämä läski- ja ruma-huutelu on idioottien hommaa, joita kyllä palstalla riittää. Erikseen on sitten imbesillit, joille on asiat esitelty, tutkimuksiin viitattu yms., mutta eivät usko. Kyllä tuollaisia imbesillejä voi sanoa imbesilleiksi. Ja kyllä sanon suurin piirtein samoin, jos joku typerys ei reaalielämässä todisteita usko.

Vierailija

Internetin ihmeellisessä maailmassa mulle on lävähtänyt naamalle ihmisten uskomaton ilkeys ja pahantahtoisuus. Joskus huonona päivänä kassajonossakin vilkuilen ympärilleni ja mietin että kuinka moni näistä kotiin päästyään naputtelee läskihoroa, mamupatjaa, siiderivalasta, pillunlöyhkää, psykopaattia... Mistä niitä sikiää ja ennenkaikkea miksi?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Internetin ihmeellisessä maailmassa mulle on lävähtänyt naamalle ihmisten uskomaton ilkeys ja pahantahtoisuus. Joskus huonona päivänä kassajonossakin vilkuilen ympärilleni ja mietin että kuinka moni näistä kotiin päästyään naputtelee läskihoroa, mamupatjaa, siiderivalasta, pillunlöyhkää, psykopaattia... Mistä niitä sikiää ja ennenkaikkea miksi?

Because they can. Sivistys on monilla ihmisillä varsin ohut pintakerros ja kulissi. Itse voisin muista kuin terveyteen ja seksuaalisuuteen liittyvistä asioista kirjoitella omalla nimelläni. 

Vierailija

Totuus ihmisistä on tosi julma. Osa ihmisistä on ihania mutta sitten valitettavasti suurin osa meistä naisista on ihan kamalia, törkeitä ja epärehellisiä. Työni puolesta näen tämän päivittäin. Inho ihmisiin on kasvanut suuriin mittoihin. Onneksi on olemassa ihaniakin ihmisiä mutta suurin osa meistä on pohjimmiltaan tosi kamalia. Ikävä juttu!

Vierailija

Anonyymisti kirjpittelu sopii minulle. Vastaan harvemmin asiattomiin ketjuihin ja ei tule mieleenkään haukkua rumasti muita edes anonyymisti.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat