Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Opettajan tunteet oppilaaseen

Vierailija

Jos täällä paikalla opettajia, ja miksei muitakin: Pidättekö asiallisena, että opettaja näyttää tunteitansa oppilaalle ja ehdottelee kaikkea kahvista näyttelyihin? Kyse siis aikuisista ihmisistä maksimissaan 10vuoden ikäerolla.

Kommentit (10)

Vierailija

Ei kai se asiatonta ole, mutta en mä ainakaan uskalla koskaan. Ehkä siksi olen yksin ja varmaan kadun tätä kuolinvuoteellani

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei kai se asiatonta ole, mutta en mä ainakaan uskalla koskaan. Ehkä siksi olen yksin ja varmaan kadun tätä kuolinvuoteellani

Mitä et uskalla?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mitä et uskalla?

Pyytää oppilaitani kahville

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mitä et uskalla?

Pyytää oppilaitani kahville

Miksi? Siis oppilaita yleensä, vai yhtä ja tiettyä?

Vierailija

Varmaan maailma täynnä opettajien ja oppilaiden välistä vispilänkauppaa.. mikä tuossa nyt niin erikoista on, jos kerta molemmat aikuisia ihmisiä??

Vierailija

Kerran voi ehdottaa mutta jos tulee torjutuksi, pitää jatkaa pelkässä ammatillisessa suhteessa. Jatkuva ehdottelu on ahdistelua. Jos tunteet ovat molemminpuoliset, niin menkööt vaikka naimisiin jos siltä tuntuu.

Vierailija

Minusta hyvin arveluttavaa käyttää valtaansa ja asemaansa noin. En katsoisi hyvällä, jos tapahtuisi minun lähipiirissäni.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat