Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies pilaa kaikki mun kivat jutut

Vierailija

Aina kun minulla olisi jotain kivaa tekemistä tiedossa, vaikka olisin varmistanut mieheltä, että meno sopii, niin hetken lähestyessä mies alkaa syyllistää ja murjottaa. Kaikki harrastukset, kaikki minun mielestäni kiva tekeminen, kaikki menot mitä minä keksin, mies pilaa ne. Kaikki oma tekeminen on loppunut vähitellen, kun kaikkeen kivaan liittyy paha mieli. Minä en enää tykkää mun miehestä. Se on pilannut kaiken.

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Ei eroa, vaan yhdessäolon vahvistamista, tai saat olla aina miestä vaihtamassa. Ole uskollinen, niin miehestäsi kuoriutuu kultakimpale. Älä ole rintamakarkuri, vaan soturi.
Ja jos mies pahoinpitelee, vie se oikeuteen. Mutta ole uskollinen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei eroa, vaan yhdessäolon vahvistamista, tai saat olla aina miestä vaihtamassa. Ole uskollinen, niin miehestäsi kuoriutuu kultakimpale. Älä ole rintamakarkuri, vaan soturi.
Ja jos mies pahoinpitelee, vie se oikeuteen. Mutta ole uskollinen.

Kuule ei tulis mieleenkään etsiä mitään uutta ukkoa. Enää ikinä. Mies on pilannut myös seksin, oksettaa ajatuskin miehistä. Niin että varmasti pysyn uskollisena. Mitään pahoinpitelyjä ei ole, ei sellaista. Vain kaiken pilaamista. ap

Vierailija

Pilaa, pilaa, pilaa. Et kuitenkaan anna mitään esimerkkejä?

Itselläsi ei ole siis mitään vastuuta omasta elämästäsi?

Oletko siis miehesi kanssa hääpäivänänne yhteen ommeltu siamilainen pariskunta, vai mikä sinua estää menemästä?

Olisiko aika kasvaa ulos niistä prinsessaharhoista?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ootko sä oikeasti onnellinen tollasessa suhteessa? Ja miksi uuden miehen hommaaminen on "Hyi."

En ole onnellinen enää missään.
Hyi, koska en koskaan ikinä enää haluaisi että kukaan koskee minuun, en halua koskea mitään ihrakarva-kasoja, en halua enää yhtään ketään ristikseni ja häiritsemään. ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Aina kun minulla olisi jotain kivaa tekemistä tiedossa, vaikka olisin varmistanut mieheltä, että meno sopii, niin hetken lähestyessä mies alkaa syyllistää ja murjottaa. Kaikki harrastukset, kaikki minun mielestäni kiva tekeminen, kaikki menot mitä minä keksin, mies pilaa ne. Kaikki oma tekeminen on loppunut vähitellen, kun kaikkeen kivaan liittyy paha mieli. Minä en enää tykkää mun miehestä. Se on pilannut kaiken.

Oletko sanonut miehelle miten asia on? Tuollainen on kauhea rakkaudentappaja, johtaa sairaaloiseen mustasukkaisuuteen ja lopulta fyysiseen pahoinpitelyyn ja jopa tappoon.

Vierailija

Mikä ihmeen tossukka miehesi on? Ja miten ihmeessä hän on tuollaisen nirppanokan akakseen ja kersojensa äidiksi valinnut? Vakka on varmaan kantensa valinnut, joten älkää erotko, ansaitsette toisenne!

Vierailija

Mulla oli tuollainen kaveri, oli jopa paras ystävä. Ei kestänyt mun iloa ja onnea, vaan pilasi aina  kaiken kivan mököttämisellä ja henkisellä väkivallalla. Halusi aina, että kaikki menee hänen toiveidensa mukaan eikä kestänyt pettymyksiä tai sitä, ettei hän aina ollutkaan kaiken keskipiste. Hän halusi, että muut viihdyttävät häntä. Jos hänellä oli paha mieli, kaikilla muillakin oli paha mieli. Tosi raskasta tuo kyllä on.

Vierailija

Menenhän minä, mutta kaikkeen menemiseen liittyy paha mieli. Siten se pilaa kaiken. Esim. viime kesänä järkkäsin itselleni ja yhdelke lapsistamme pari päivää kestävän reissun, sellainen asia josta sekä minä että lapsi tykätään. Sovin tämän miehen kanssa monta kuukautta etukäteen. Vaan kun lähdön aika läheni, alkoi mies kiukutella kun on niin vaikea hänen järjestää vapaata, ja miten itsekästä minulta tehdä tällaisia reissuja eikä koko perheellä, jne jne. Meni kokonaan ilo siitä reissusta jo etukäteen, eikä sitten kotiin palattuakaan voinut jakaa kokemuksia. Aina näin nykyään. ap

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat