Poikakaveri pelaa Pokemonia

nolona

Tiesin jo seurustelun alkuvaiheessa, että poikakaverini vielä pelailee fifaa ja muita urheilupelejä ajan kuluksi, mutta kun pari kuukautta sitten koitti yhteen muuttaminen, tieto pokemonin pelaamisesta tuli ihan puun takaa. Yhtenä päivänä tulin vain kotiin, ja hän istui sohvalla gameboy kourassa, josta kuului se rasittava tunnari. Ja hän jo reilusti yli kahdenkymmenen.

Poikakaverini on kyllä muuten ihan aikuinen ihminen. Käy töissä, maksaa laskut, tapaa kavereita, osaa keskustella aikuisten asioista, ja meidänkin suhteemme on ihan normaali, tuota pelaamista lukuun ottamatta. Eikä hän kyseistä tv-sarjaakaan vahtaa lauantaiaamuisin telkkarista. Vähintään pari kertaa viikossa pitää silti näköjään saada ainakin tunti rauhassa pelata. Ärsyttää aina hänen tyytyväinen myhäilynsä ja sekava muminansa pelaamisen aikana. Hän on myös ihan omassa maailmassaan pelatessaan pokemonia. Jos häntä käy silloin edes halaamassa, niin vastaus on pelkkä tyly "Älä nyt lääpi" tai "Myöhemmin, jooko?". Sitten kun pelaaminen päättyy niin hän on taas oma ihana itsensä.

Ei tämä ehkä vielä eroamiseen riittävä syy ole, mutta en myöskään halua että ystävät tai vanhemmat saisivat poikakaverin moisesta oikusta tietää. Miten saisin hänet irti moisesta lastenpelistä? Jos koitan keskustella, niin hän vain kitisee että minä en voi ryhtyä määräilemään, mitä hän saa pelata.

Kommentit (8)

bu!

Anna miehen pelata jos se on sille tärkeää. Kyllä mäkin pelaan. Käyn töissä, hoidan kodin, on harrastuksia, vietän aikaa puolison kanssa jne, mutta kyllä mä tarvitsen sen pari tuntia viikossa omaa aikaa että saan pelata Pokemonia. Olen siis 26v nainen.

Vierailija

Tuo on joku henkireikä ukollesi, anna pelata. Minusta paljon terveempi harrastus kun vaikka viinan vetäminen josta tulee niitä ihan oikeita ongelmia monesti.

Voiko mitään harmittomampaa juttua edes olla, en ihan heti keksi.

Vierailija

Pokemon on hyvä peli, oletko edes kokeillut? Häpeätkö poikaystävääsi tämän asian kanssa? Itsekin pelaan pokemonia, jotenkin pääsee pois kaikista huonoista ajatuksista, työstressistä ym. kun voi keskittyävain yhteen asiaa. En minä muista peleistä välitä ollenkaa, mutta joku tossa pokemonissa on että se koukuttaa!

N20

Vierailija

Mitä vikaa pokemonissa nyt on? Se on oikeesti yllärrävän hyvä peli. Rentouttava ja aikaavievä. Eikä se oikein käy vanhaksi ajan kanssa. Aina löytyy tekemistä.

- Jo niin vanha että mun kait pitäisi tätäkin hävetä.

Vierailija

Pokemon on siitä hyvä peli, että se sopii kaikenikäisille ja on tässä suhteessa parempi melkein mihin tahansa peliin verrattuna. Pienille lapsillekkaan se peli ei ole pelottava eikä väkivaltainen, ainoastaan haastava se heille saattaa olla.

Vierailija

AP voisit vähän miettiä tuota elämää syvemmin. Jos tosiaan häpeät pokemonia pelaavaa poikaystävääsi, minä häpeän sinua. Ennakkoluuloinen ja tietämätön elämänasenne kuten omasi on syy kaikkeen pahaan mitä maailmassa tapahtuu.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat