Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tekohymyiletkö

Vierailija

Ja jos niin miten paljon? Missä tilanteissa koet, että pitää esittää pirteää?

Kommentit (13)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Töissä, aina...

t. asiakaspalvelija

Pitääkö mielestäsi asiakaspalvelijalle tekohymyillä takaisin, olisiko se kohteliasta?

Vierailija

Joo. Olen muuten niin veemäisen näköinen. Lähinnä siis jos sanon jotain vieraille ihmisille, kuten vaikka asiakaspalvelijalle.
Mielestäni vihaisen ja tylyn näköisiä ihmisiä on inhottavaa ja pelottavaa kohdata.
Samalla siihen äänensävyyn tulee ihan itsestään muutos.

Vierailija

no en.typerää ajanhaaskausta yrittääkseen miellyttää ihmisiä jotka ei kuitenkaa tykkää susta. Eli en. Olen naama peruslukemilla ja jos hymyilyttää sillon hymyilen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ja jos niin miten paljon? Missä tilanteissa koet, että pitää esittää pirteää?

Kyllä,ainakin töissä jotenkin ajattelen että ystävällinen hymy kuuluu hyvään asiakaspalveluun,se on osa työroolia.Vapaa-ajalla tekohymyilen yleensä silloin kun joudun olemaan ystävällinen tai ainakin kohtelias ihmisille,joita en tosiasiassa siedä.Muuten kyllä näytän todelliset tunteeni.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Töissä, aina...

t. asiakaspalvelija

Pitääkö mielestäsi asiakaspalvelijalle tekohymyillä takaisin, olisiko se kohteliasta?

Mä ainakin teen niin :D Siis jos olen vaikka ruokakaupassa ihan kyrpä otsassa ruuha-aikaan,niin kyllä kassan hymyillessä minulle hymyilen takaisin,vaikka muun aikaa olisin naama norsun emättimellä.Onhan se asiakapalvelijallekin mukavaa,kun asiakkaat ovat ystävällisiä ja kohteliata,jos siis se asiakaspalveli itsekin on.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Töissä, aina...

t. asiakaspalvelija

Mä ainakin teen niin :D Siis jos olen vaikka ruokakaupassa ihan kyrpä otsassa ruuha-aikaan,niin kyllä kassan hymyillessä minulle hymyilen takaisin,vaikka muun aikaa olisin naama norsun emättimellä.Onhan se asiakapalvelijallekin mukavaa,kun asiakkaat ovat ystävällisiä ja kohteliata,jos siis se asiakaspalveli itsekin on.

Minä hymyilen usein ensin, ja tuntuu että saan sen jälkeen hymyn ja hyväntuulisempaa palvelua.
t. Se veemäisen näköinen käntty

Vierailija

Töissä koko ajan. Vapaa-ajalla asiakaspalvelijoille hymyilen vaikkei huvittaisi, samoin jos olen jossain tylsissä juhlissa tms, jotten vaikuttaisi epäkohteliaalta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat