Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko sinulla tai sinulla ja puolisollasi on säästöjä ja velkaa?

Vierailija

Mitä omistatte?

Sivut

Kommentit (38)

Vierailija

Säästöjä käteisenä tai nopeasti realisoitavana ei paljon mitään. Velkoja ei lainkaan, omaisuutta se mitä tarvitaan. Itselläni pikkufirma joka tuottaa sen, mitä kohtalaisen mukavaan elämään tarvitaan, puoliso virkamies valtion keskushallinnossa.

Vierailija

Säästöjä vähän alle 30 000 euroa. Velaton omakotitalo ja kolme velatonta uudehkoa autoa. Kumpikin ollaan valtion toimihenkilöitä, lapset jo täysi-ikäisiä.

Vierailija

Omistan asuntoja, kesämökkejä, metsää, osakkeita ja rahaa pankkitilillä, yhteinen arvo jossain vähän yli 1 milj. eurossa . Velkaa on noin 18 000 e.

Vierailija

Mulla on velkaa 86000€ muijalla ei mitään, säästöjä ei ole.
Vanhat auton paskat.
Mutta meillä on ihan kiva ok. Talo ja 1pieni lapsi.

Vierailija

Velkaa 250 000 yhdessä miehen kanssa, asunnosta. Varallisuutta noin kymppitonni tileillä, noin kymppitonni rahastoissa, yksi auto josta saisi myytäessä varmaan 15 000 ja talon myyntihinta olisi arviolta 350 000. Ollaan siis periaatteessa hiukan plussan puolella.

Vierailija

Velaton kerrostalokämppä, sijoitusasunto, säästöjä noin 115000 e, kolme velatonta autoa, joista yksi asuntoauto eikä velkaa. Kaikki nämä yhteensä vaimon kanssa.

Vierailija

Säästötilillä ainakin miljoona euroa, kolme sijoitusasuntoa Helsingissä(vuokratuloja koko ajan), itse asumme arvokkaassa asunnossa Espoossa. Kolme uutta Audia. Hirsihuvila lapissa.

Ei velkaa.

Vierailija

Aikamoisia säästöjä ihmisillä, arvopaperit vaan viuhuu täällä avlla...

Meillä velkaa asunnosta noin 120 000, asunnon arvo noin 300 000e. Omaisuutta on auto ja vene, rahastoissa noin 5000e, säästössä suurinpiirtein saman verran (vähän enemmän, en oo varma). 

opiskelija

velkaa 170 000 e. + miehellä lisäksi 15 000e. Sääästöjä mulla 30 000 ja miehellä enemmän ( en itseasiassa edes tiedä tarkkaa summaa). Oma asunto (johon siis tuo velka) ja miehen velka on uuteen autoon ( en ymmärrä miksi pitää ostaa 60 000 e auto, jos pitää ottaa velkaa, ihan tyhmää touhua).  Mä olen opiskelija ja mies on ollut 2. vuotta työelämässä (ylempi toimihenkilö).

Vierailija

Meillä on kummallakin vaan velkaa, ei säästöjä. Miehellä asuntolaina + muita lainoja joita joutunut ottamaan meidän elämiseen, mulla velkaa entisestä yrityksestä, kiikun kaakun mennään.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat