Mies vertasi exään - seksihalut tiessään

Vierailija

Mieheltä lipsahti ikävä totuus, että exänsä kanssa seksisessiot kesti jopa kaksi tuntia ja mainitsi vielä, että minun kanssa sellainen ei onnistu. Tietysti loukkaannuin ja mies teki sen, minkä tekee aina huomatessaan olevansa väärässä, otti aggressiivisen puolustuskannan ja sanoi, ettei tuollaisesta voi suuttua. Siinä sitten tapeltiin ja mökötettiin useita päiviä ja vieläkin useiden viikkojen jälkeen minusta tuntuu kurjalta.
Seksiä ei tee enää mieli, ei ole tehnyt tuon lipsauksen jälkeen. Tuntuu, etten jaksa edes yrittää, kun tuo exä on varmaan kaiken muunkin tehnyt paremmin. Itsetunto on nollassa ja se saa minut tiuskimaan miehelle vain enemmän. En ymmärrä miten mies kehtasi sanoa minulle noin ikävästi ja satuttaa tietää tuollainen asia.
Sittemmin mies on tietysti pyytänyt anteeksi ja myöntänyt virheensä, mutta silti asia kaihertaa mieltä päivittäin.
Ylireagoinko teistä vai suuttuisitteko itse tuollaisesta?

Kommentit (13)

Vierailija

Kostat, haukut sen kikkelin pieneksi. Kaikilla sun aiemmilla on ollut hirveä lerssi eikä ole tarvinnut jyystää kahta tuntia kun olet tullut vartissa ja tajunnanräjäyttävästi. 

No leikki sikseen, sikamaista käytöstä. Mut jos pyytää anteeksi niin keskustelkaa asia ja antakaa olla. 

Vierailija

Monen päivän mökötys kuulostaa ylireagoinnilta. Miehesi varmasti tajusi jo yhdessä illassa, että asia satutti sinua. Avaudu aikuismaisesti syvimmistä tunteistasi ja huonosta itsetunnostasi miehelle. Toivottavasti pystyt rakentamaan pikkuhiljaa paremman itsetunnon.

Vierailija

MIehesi vaikuttaa aika ikävältä aggressivisuudensa kanssa muutenkin. En pystyisi antamaan anteeksi. Jäisi vaivaamaan kunnes suhde lopulta päättyisi. Aiemmissa suhteissani alamäki on alkanut jostain seksiin liittyneestä loukkauksesta tai loukkauksista, joiden myötä seksin määrä ja laatu on romahtanut. Tykkään paljosta monipuolisesta seksistä ja olen itse aktiivinen. Jos tätä ei ole mies osannut arvostaa on saanut tyytyä tumppuunsa.

Vierailija

AP, Miten tuollaisen asian voi millään tavalla rakentavasti kertoa? Ja luuletko että miehesi on kertonut sen loukkaamistarkoituksella? Kai hän haluaisi heilutella peittoa hieman kauemmin?

Ja tietysti ei reagoimisesi varmaan ole kauhean rakentavaa. Jos tuskin oli miehesikään.

Perusvaarahan tässä on että libidonne ovat niin tyystin erilaiset, että siihen loppui teidän seksi kokonaan ja lusikat jakoon.

Vierailija

no hieman kyllä ylireagoit, kun jaksat noin pitkään asiaa kiukutella. Koska ajattelit päästä asian yli, vai oliko suhteenne nyt tuossa sitten? Jos kyseessä oli vain yksi kerta kun tuollaista möläyttää, ja mies on jo pyydellyt anteeksi, niin kannattaako sen takia heittää kaikki pois? Eri asia, jos mies jatkuvasti loukkaa sinua. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
AP, Miten tuollaisen asian voi millään tavalla rakentavasti kertoa? Ja luuletko että miehesi on kertonut sen loukkaamistarkoituksella? Kai hän haluaisi heilutella peittoa hieman kauemmin?

Ja tietysti ei reagoimisesi varmaan ole kauhean rakentavaa. Jos tuskin oli miehesikään.

Perusvaarahan tässä on että libidonne ovat niin tyystin erilaiset, että siihen loppui teidän seksi kokonaan ja lusikat jakoon.

No minä olen(olin) se paljon halukkaampi osapuoli, mutta silti ei vaan kiinnosta hinkuttaa mitään kahta tuntia pötköön. Mies on ollut melkein kymmenen vuotta nuorempi ollessaan tämän naisen kanssa, joten luulisin, että on itse ollut halukkaampi silloin. Kyllä minullakin on yhä haluja, mutta mielummin toteuttelen niitä yksikseni, niin ei ole mitään paineita olla tätä exää parempi.

Tuntuu vaan siltä, että sanoi tuon minulle pönkittääkseen omaa itsetuntoaan. Myöhemmin myönsi, että se vain lipsahti ja tajusi kyllä heti sanottuaan, että meni liian pitkälle. Ylpeys ei kai antanut periksi myöntää sitä minulle heti, vaikka silloin oltaisiin vähän helpommalla päästy.

Ei vaan tunnu miltään hyvältä kannustimelta, kun verrataan exään. Sillä saa kyllä minun halut passivoitua ja hyvin nopeaan!

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mua jäi kiinnostamaan syy. Miksi sinun kanssa ei onnistu? Ja miksi se edes on huono asia?

Niin ja syy on se, etten tykkää kauheasti olla päällä. Sattuu ja mies tulee muutenkin silloin aika nopsaa. En kuitenkaan koskaan ole pyytänyt varsinaisesti lopettamaan, aina lopetetaan, kun mies on tullut, joten itsehän hän päättää aktin keston.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mua jäi kiinnostamaan syy. Miksi sinun kanssa ei onnistu? Ja miksi se edes on huono asia?

Tätä minäkin ajattelin. Miksi ihmeessä seksin pitäisi kestää kaksi tuntia. Kai siinä jo paikat kipeytyy, jos jyystetään noin kauan. Typerää yleensäkään loukata toista puhumalla entisistä panoista. Seksi on herkkä asia.

Vierailija

Olisin sinuna sanonut että sen kun jatkaa seksiä sen exänsä kanssa sitten ja heipat päälle.

Ei kannata tuhlata elämäänsä sellaisiin ihmisiin jotka eivät arvosta sinua ja kaikki on kuitenkin loppujen lopuksi kiinni siitä millaisen arvon annat itsellesi.

Vierailija

Aloittaja täällä vielä.

Mies on kumminkin lipsahduksensa jälkeen monta kertaa sanonut, ettei kestolla ole väliä ja olen muuten ollut paljon parempi ja hän on ollut tyytyväinen. Silti vaan jaksan märehtiä sanomisia ja tunnen oloni loukatuksi, suorastaan häväistyksi.

Eihän hän nyt suoraan sanoisi minulle miten mahtavaa exän kanssa on ollut ja paikkailee nyt vain sammakkoaan? En tiedä mitä ajatella. Kai se pitää vaan yrittää unohtaa ja käydä samat tunteet läpi uudelleen kun seuraavan kerran lipsahtaa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat