Mulla tänään siivouspäivä!

Vierailija

Pesen ensin jääkaapin, sitten imuroin koko talon, pesen keittiön lattian. Pyyhin pölyt ja pesen vessat. Ehkä vaihdan lakanat. Onko kohtalotovereita?

Nyt pitäisi vaan päästä käyntiin.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Samaa suunnitellut jo pari viikkoa, jos saisi otettua viimein itseä niskasta...

Tsemppiä sinne! Pistetään yhdessä tuulemaan!

Illalla sitten kynttilät palamaan ja ehkä lasi viiniä palkaksi :)

Vierailija

Tein jo nuo samat! Kello oli soimassa seitsemältä siivousta varten. Imurointi, pölyt, vessan siivous, keittiön lattian pesu, keittiön tasojen pesu ja vähän oviakin tuli pyyhittyä.

Nyt renkaiden vaihto edessä, ja iltapäivällä pyyhkäisen ehkä lattiat kokonaan. Mattoja en tuulettanut. I niin, myös lakanat vaihdan ip:llä.

Vähänkö hyvä mieli. Minun kannattaa aina heti aamusta tehdä kotityöt, muuten laiskistun roikkumaan netissä. Siis av:llä.

Onpas terhakka oli, kun jätin perjantaiviinit ottamatta!

Vierailija

Voi kun te ootte ahkeria. Mulla on todella uupunut olo, mutta teidän ansiosta sain edes jotain tehtyä. Pesin koneellisen pyykkiä, lakasin lattiat ja avasin tukkeutuneen viemärin. Mitähän seuraavaks? Nyt alko jo itkettään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
minä juon olutta.

Niin varmaan. Naiset ei juo kaljaa.

En kyllä sanonut olevani nainen. Mutta olen kyllä ja olut on lempijuomani. Mies juo siidereitä, mutta sehän sopii tuollaiselle.

Vierailija

Mä olen tänään pessyt kolme koneellista pyykkiä, siivonnut vessan ja olkkarista tavaroita paikoilleen. Vielä pitäisi tiskata kahden viikon tiskit. Imurointia en jaksa ajatella, odottakoon ensi viikkoon vaikka nurkissa pyörii pölypalloja.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat