Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia Clamos.net-verkkokaupasta?

anonyymi
13.11.2015 |

Hei,

Onko teillä kokemuksia kotimaisesta Clamos-verkkokaupasta tilaamisesta? Siellä olisi nyt muutamia tuotteita paljon halvemmalla kuin muualta löytää, mutta kyseinen kauppa on itselleni aivan tuntematon. Lisäksi löysin puskaradio.net-sivustolta negatiivisia kokemuksia tuolta tilaamisesta, mutta olisiko teillä positiivisia kokemuksia? Lähinnä mietityttää pitkäksi haukuttu toimitusaika ja heikko asiakaspalvelu. Ehkä vien rahani muualle :S

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paypal sanoi jatkossa seurailevansa firmaa. Tietää kyseisen firman toimintatavan.

Vierailija
22/42 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut monta kertaa. Mennyt hyvin mutta en ole kyl palauttanut mitään. Viimeksi sain kuivan ripsivärin siihen olin pettynyt mutta enpä siitä valittanut, oma moka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä myös huonoja kokemuksia, tilasin tuotteen ja sain väärän, palautin ja lupasivat lähettää oikean tuotteen tilalle, sainkin uuden tuotteen ja sekin oli väärä...huoh mitä vääntöä, lopulta päädyin pitämään väärän tuotteen, koska en jaksanut enää vääntää asiasta.

Tällaisista yrityksistä ei kannata ostaa mitään. Itse en ainakaan halua tukea toimintaa enää koskaan. Googlettakaa aina ensin ja tilatkaa vasta sitten.

Vierailija
24/42 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen useasti tilannu kyseisestä paikasta ja aina tuote tullu jo parin päivän päästä. Nyt tein tilauksen 7.9.2019 enkä ole vieläkään saanut tilaamaani tuotetta. Lähettänyt useamman kerran jo sähköpostia mutta ei vastausta....ihmettelen !!!! Olin yllättänyt kun täällä oli näin paljon negatiivistä palautetta jos olisin tämän tienny olisin kyllä jättänyt tilaamatta. Outoa etteivät vastaa sähköposteihin. Etsin numeroa mihin soittaisin mutta en löytänyt. Katsotaan miten käy....onko tilaukseni siihen firmaan viimeinen 😠

Vierailija
25/42 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko tänä syksynä tilanneet saaneet tilauksenne tai onko teidän yhdeydenottoihin vastattu? Olen samassa tilanteessa.

Vierailija
26/42 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut clamos.netistä monta kertaa aiemmin ja palvelu on ollut tähän mennessä tosi nopeaa, mutta viimeisintä tilaustani en ole saanut. Tilasin sen 30.8. Olen soittanut lähes 20 kertaa asiakaspalveluun, laittanut tekstiviestiä ja sähköpostia tuloksetta. Nyt kokeilin kysyä Facebook-sivujen kautta onko pakettiani lähetetty. Toivottavasti sitä kautta saisi yhteyden asiakaspalveluun. Enpä taida enää jatkossa tuolta tilata.

Vierailija
27/42 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin sama tilanne minulla. Tilasin toukokuussa, olen maksanut tuotteet. Onneksi minulla on maksutositteet, sekä kaikki sähköpostit tallella. Ja kuvakaappaukset luetuista messenger viesteistä joihin eivät enää vastaa mitään. 

Vierailija
28/42 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokonainen ryhmä on ilman tuotteita. Facebookin ”ihanat naiset Uusimaa” ryhmän jäsenet odottelevat tuotteita joita ei koskaan tullut.

Vierailija
29/42 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin samoista syistä laitoin asiani kuluttajan suojaan. Clamos ei vastannut edes heille. Kuluttajansuojasta sain ohjeen:

Hei,

ei ole vastannut kuluttajaneuvonnalle viime aikoina lainkaan. Voit viedä asian kuluttajariitalautakunnan maksuttomaan käsittelyyn, valituslomake ja ohjeet www.kuluttajariita.fi . Jää nähtäväksi, josko lautakunnan vastinepyyntö tässä tehoaisi vai vastaavatko lautakunnallekaan mitään.

Yt,

Kuluttajaoikeusneuvoja

Vierailija
30/42 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut neljä kertaa Clamosista. Tähän mennessä kaikki on sujunut hienosti ja lähetys on tullut kirjeenä kotiin 2-3 päivässä. Koitin viimeksi tilata syyskuussa, mutta en saanut maksettua. Lähetin meilin asiakaspalveluun 19.9., mutta siihen ei ole vastattu. Tänään jälleen koitin tilata, mutta maksu ei jälleen onnistunut. Nyt eksyin tänne lukemaan - onneksi. En siis tilaa enää. Osaako kukaan kertoa mistä voi tilata edullisesti Joe Blascon meikkivoidetta? :)

Vierailija
31/42 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kuluttajansuoja vastasi:

Hei,

toki on asia valvontapuolella tiedossa, omat prosessinsa vaatii tällaiset tilanteet. Toivotaan, että tuottaisi tulosta tuo lautakuntakäsittely.

Yt,

Kuluttajaoikeusneuvoja

Vierailija
32/42 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi clamos.net - verkkokaupasta tilannut ja pettynyt. Olen niin turhautunut verkkokaupan toimintaan. Heinäkuussa tilasin tuotteita, joista toinen paketti saapui myöhässä ja toinen edelleen saapumatta. Rahoja en ole saanut takaisin. Kuluttajaneuvonta ei ole saanut ketään kiinni ko. firmasta eli ainut vaihtoehto on viedä asia kuluttajariitalautakunnan käsiteltäväksi ja rikosilmoitus. Harmittaa vietävästi!!!

Vierailija
33/42 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLKÄÄ TILATKO KYSEISESTÄ YRITYKSESTÄ MITÄÄN! 2KK ODOTIN TOIMITUSTA, ja kun se vihdoin saapui, sieltä puuttui tuotteita joiden perään soitin, laitoin sähköpostia, messenger viestiä useita kertoja enkä vieläkään ole saanut rahojani takaisin, kyseisiä tuotteita enkä mitään vastausta yrityksestä. TODELLA SURKEAA ASIAKASPALVELUA JA RAHOJEN RYÖSTÖÄ!!

Vierailija
34/42 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä mahtaa olla tilanne tuolla tällä hetkellä? Tilasin (ja maksoin) tuotteen kaksi kuukautta sitten, ei ole vieläkään tullut eikä sähköpostiin vastattu. Olen aiemmin tilannut sieltä muutaman kerran, silloin ei ollut ongelmia.

Vierailija
35/42 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilasin maanantaina 27.1.2020 ja tuotteet tulivat eilen (29.1.2020). Eli ilmeisestikin ovat saaneet toimintaansa jotain tolkkua, ainakin toimitusaika oli arvioitua lyhempi minun kohdallani ja tuotteet niinkuin pitikin. Joku nettisivuston päivitys heillä oli vuodenvaihteessa, jolla ongelmia yritettiin korjata. Ilmeisesti ovat korjanneet ainakin jotakin. 

Vierailija
36/42 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin viime viikolla ja tuotteet tulivat kuten pitikin. Itse olen erittäin tyytyväinen ja voin suositella. Toimitusaika oli 6 vuorokautta. Ilmeisesti yritys on myyty viime vuoden lopussa, jonka takia ongelmia on ollut (näin ainakin heidän omassa tiedotteessaan luki). Nyt näyttää taas toimivan paremmin kuin hyvin. :)

Vierailija
37/42 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköposti osoite ei edes toimi heillä, eli ihan sekin. MITEN VOI EES ENÄÄ TOIMIA KOKO PULJU?

Vierailija
38/42 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaaminen ei enää onnistunut lainkaan, maksettaessa Paytrail estää maksun. Eli kyllä siellä jotain häikkää on.

Vierailija
39/42 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin tuotteita viime kesänä kyseisestä paikasta, mutta tilausta ei ole näkynyt. Yhteydenottoihin ei vastata. Olen soittanut, lähettänyt messenger viestiä, sähköpostia, mutta mihinkään ei vastata. Sinne meni rahat. Harmittaa kyllä, en suosittele tilaamaan. 

Vierailija
40/42 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivut ovat edelleen käytössä, maksutapoja muka päivitetään ja pyydetään laittamaan rahat tilille.

Tuotteita ei koskaan lähetetä eikä tiedusteluihin vastata.

Uskomatonta toimintaa.

Tai ylipäätään että saa olla toimintaa!

Täysin huijausta koko firma.

Älkää missään nimessä erehtykö tilaamaan mitään jos haluatte rahoille vastinetta!