Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia Clamos.net-verkkokaupasta?

anonyymi

Hei,

Onko teillä kokemuksia kotimaisesta Clamos-verkkokaupasta tilaamisesta? Siellä olisi nyt muutamia tuotteita paljon halvemmalla kuin muualta löytää, mutta kyseinen kauppa on itselleni aivan tuntematon. Lisäksi löysin puskaradio.net-sivustolta negatiivisia kokemuksia tuolta tilaamisesta, mutta olisiko teillä positiivisia kokemuksia? Lähinnä mietityttää pitkäksi haukuttu toimitusaika ja heikko asiakaspalvelu. Ehkä vien rahani muualle :S

Kommentit (8)

Hyvin pettynyt

ÄLÄ MISSÄÄN NIMESSÄ TILAA CLAMOSILTA MITÄÄN! Erehdyin tilaamaan googlettamatta ja nyt ollaan siinä tilanteessa, että osa tilauksesta edelleen tulematta 2 kk tilauksesta, eikä rahoja saa takaisin palautetuistakaan. Aivan uskomattoman surkeaa asiakaspalvelua, suorastaan kusetusta koko firma. 2–3 päivää toimitusaika on suuri vitsi. Aion ottaa yhteyttä Kuluttajaneuvontaan, sillä vähintään tuo on asiakkaan harhaanjohtamista. 

Nyt kun vihdoin googletin, huomaan, että samansuuntaisia asiakaskokemuksia Clamosista on muillakin. Tollainen huijari on saatava pois markkinoilta!

Myy1982

Olen tilannut kahdesti ja palvelu toimi moitteettomasti. Tämän valossa yllä olevan tyyliset kommentit, joita jaetaan eri keskustelupalstoilla, eivät ehkä ole aitoja? Hain toisen tilauksen paikan päältä ja toinen postitettiin. Henkilökunta oli ihan normaalin ystävällistä eli tuskin mistään huijauksesta on kyse. :)

Miranda

Itse olen odotellut palautuksesta rahoja jo kuukauden päivät, kukaan ei vastaa enää sähköposteihin saatika puhelimeen.

Vierailija

Asiakasta ei pidetä ajantasalla tilauksen kulusta. Toimitusajaksi kerrottu 2-3 päivää onkin todellisuudessa viikkoja. Asiakaspalvelua ei tavoita millään keinolla vaikka puhelinnumeroita sekä sähköposteja on nettisivuilla parikin kappaletta jonne kehoitetaan ottamaan yhteyttä.

Enpä ole missään puljussa maksetun tilauksen perille saantia kokenut näin vaikeaksi, jää nähtäväksi tuleeko koskaan perille.

En suosittele tilaamaan, ja olisinpa itsekin älynnyt googlettaa ko. kaupan ennen tilausta. Epäluotettavuutta herättää näin jälkikäteen ajateltuna myös se, että verkkokaupan facebook-sivuilla ei ole arvostelu- eikä julkaisumahdollisuutta. Enkä ihmettele, saattaisi palauteryöppy olla aikamoista.

Vierailija

Joo,ei kannata missään nimessä tilata!!!!!!!Odotin tilausta aikani ja soitin missä se viipyy.Laittoivat postin syyksi,että ovat hukanneet...Sähköposteihin,puheluihin ei vastata.Tekstiviestit eivät mene perille...Kannattaa boikotoida!!!!!!!!!!

Todella pettynyt entinen asiakas

En suosittele kenellekään. Liian hyvää ollakseen totta!

Itse tilasin joulukuussa 2015 heidän alennusmyynneistä kosmetiikkaa, alusaatteita sekä muutaman mekon enkä ole vieläkään saanut rahojani takaisin. Olin toimitustani odottaessa jo kaksi kertaa yhteydessä kyseiseen yritykseen ja vastauksia sai erittäin huonosti sähköpostilla. Tilaukseni saavuttua kolmen viikon kuluttua päätin, etten tarvitsekaan tuotteita, jotka olivat tulossa joululahjoiksi ja palautin kaiken. 

Palautin tuotteet kahden viikon sisällä siitä, kun olin itse pakettini saanut kotia mutta palautuskuittausta firmasta ei vain kuulunut. Sitten sain jo heidän laskuttajaltaan muistutuslaskun, jolloin olin  yhteydessä ensin laskuttajaan ja seuraavaksi taas itse Clamokseen, että tuotteet on palautettu. Sähköposteihin en saanut kunnolla vastauksia, joten päätin soittaa. Puheluun vastattiin ja sanottiin, että palautus on tullut perille ja, että he palauttavat rahani tililleni. Rahojani ei näkynyt tililläni, joten soitin uudestaan ja tällä kertaa väitettiin, että palautus oli myöhässä ja, ettei kosmetiikkaa ja alusvaatteita saa palauttaa. Seuraavaan puheluuni ei vastattu enää joten kävin paikan päällä keskustelemassa asiasta ja vetosin kuluttajasuojalakiin, jossa on säädetty tuotteiden  palautus oikeudesta ja erityisesti kotimyynnin 14 vuorokauden palautusoikeudesta, joka koskee kaikkia muita tuotteita paitsi sinetöidyssä pakkauksssa myytyjä. Tämä keskustelu päättyi siten,  että firman toimitusjohtaja itse kehotti minua olemaan yhteydessä kuluttajariitalautakuntaan ja hankkimaan kirjallinen lausunto kuinka tilanteessa tulisi toimia. 

Asia oli kuluttujariitalautakunnassa käsiteltävänä vuoden ja sain päätöksen minun hyväkseni huhtikuussa 2017. Päätöksessä todettiin minulla olevan palautusoikeus kaikkiin tuotteisiin ja, että vastapuolella on velvollisuus palauttaa rahani korkoineen sekä palautuksesta aihetuneet muut kulut. Vieläkään en ole kaikkia rahojani takaisin saanut kuukauden sähköpostiviestittelyjen ja muutaman puhelun jälkeen. 

Firman asiakaspalvelu on ala-arvoista ja täysin häikäilemätöntä oman edun tavoittelua. Firman toimitusjohtaja kiertää vastuutaan joka tilanteessa ja he tietoisesti toimivat eettisyyden rajalla. Miksi muuten heidän Facebook sivuilleen ei voi kirjoittaa julkista palautetta? 

Toivon, että mahdollisimman moni jättää tästä kaupasta tilaamatta tämän luettuaan. Itse en suosittele kenellekään. Sanonta aivan liian hyvää ollakseen totta  pitää liian hyvin paikkansa tässä tapauksessa. 

Vierailija

Sama mielipide kuin kaikkeen muuhunkin "sokeana" tilaamiseen. Tilaat sillä summalla, jolla olet valmis takapuolesi pyyhkimään.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat