Te joilla ulko-oven vieressä korkea ikkuna tai ikkunat

Vierailija

Nämä kai ovat muotia rakentamisessa. Eikä ilmeisesti ole perinteistä tuulikaappia näissä taloissa. Mutta tiedoksenne että teille avautuu pimeällä todella hyvät näkymät! Eikö näissä ikkunoissa ole kaihtimia tms?? En ikimaailmassa itse laittaisi tuollaisia ikkunoita!

Kommentit (5)

Vierailija

No kai kaikki nyt tietää sen että näkyy sisälle kun ulkona on pimeä ja sisällä valot eikä verhoja. :D Mua ei ainakaan kiinnosta hevon hiton humppaa miten paljon ihmiset meille näkee sisään. Ota huomioon että minä olen se joka päättää että koska sinä näet minun kotiini ikkunasta ja koska et.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Nämä kai ovat muotia rakentamisessa. Eikä ilmeisesti ole perinteistä tuulikaappia näissä taloissa. Mutta tiedoksenne että teille avautuu pimeällä todella hyvät näkymät! Eikö näissä ikkunoissa ole kaihtimia tms?? En ikimaailmassa itse laittaisi tuollaisia ikkunoita!

Tuijota vapaasti. Ikkunoista näkyy vain 20m2 halli ja portaat, ei mitään kiinnostavaa

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

OK, sinä teet kuten sinä haluat.

Se, joka meidän oven vieressä olevista ikkunoista näkee sisään, on jo tulossa meille, koska kadulta hän näkee vain aidan.

Viimeinen, mitä taloomme halusin, on tuulikaappi. Ei kiitos. Sellainen oli edellisessä kodissamme, enkä oikein sen ideaa koskaan oppinut ymmärtämään. Ovella eristetty pikkuruinen koppi viemässä neliöitä.

Vaatesäilytys on portaiden alle rakennetussa vaatehuoneessa. Oikeastaan muutenkin etuovesta tulee vain vieraita, me melkein aina kuljemme kodinhoitohuoneen ovesta, josta pääsee suoraan autokatokseen ja jossa on kuraeteinen ja kuivatustilat märille ulkovaatteille.

Ulko-ovi aukeaa suoraan isoon eteiseen ja siitä olohuoneeseen, jossa sielläkin on melkein lattiasta kattoon olevat ikkunat.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat