Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Inhottaa mennä Kätilöopiston sairaalaan leikkaukseen.

Vierailija
13.11.2015 |

Tosi huonoa kohtelua olen saanut siellä osakseni niin poliklinikalla kuin vuodeosastollakin. Nyt joudun taas tuonne menemään kun on yhteen sairaalaan keskitetty vaikeiden endometrioosien leikkaushoito.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidetaanko kättärillä oikeasti jotain murtumiakin? Mä olen mieltänyt tuon sairaalan ihan vain pelkästään synnytys-ja naistentautien sairaalaksi.

Vierailija
22/40 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat lapseni ovat syntyneet kättärillä. Molemmilla kerroilla olen saanut oikein hyvää, asiallista ja empaattista kohtelua. Vaikka henkilökunnalla oli selvästi kiire, niin kukaan ei ollut kärttyinen ja kaikki yrittivät auttaa jos apua pyysi. Ei mitään valittamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätilöopisto sucks. Opiskelin aikoinaan kättärillä, siis siinä koulussa, ja jo silloin tuli sellainen olo että pakko juosta karkuun ja kovaa, ettei JOUDU Kättärille työharjoitteluun. Tuolloin elettiin 1990-luvun loppua mutta ilmeisesti yhtä horroria toimintaa harjoitetaan edelleen. Yksi (huonossa mielessä) ikimuistoisimmista lääkäreista oli, ja on edelleen E.T.

Vierailija
24/40 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molemmat lapseni ovat syntyneet kättärillä. Molemmilla kerroilla olen saanut oikein hyvää, asiallista ja empaattista kohtelua. Vaikka henkilökunnalla oli selvästi kiire, niin kukaan ei ollut kärttyinen ja kaikki yrittivät auttaa jos apua pyysi. Ei mitään valittamista.

Eri osasto kuin naistentautien...

Vierailija
25/40 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemukset on tosiaan sieltä naistentautien puolelta eikä raskausajan tai synnytysten. Lääkärit kaiketi ovat samoja(?) mutta hoitajat ei. Ap

Vierailija
26/40 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jännä kun mä olen aina saanut sieltä hyvää palvelua kolme kertaa jouduin käymään..

nyt haluavat mut sinne synnyttämään..

toinen vaihtoehto on naistenklinikka..

Vierailija
27/40 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jännä kun mä olen aina saanut sieltä hyvää palvelua kolme kertaa jouduin käymään..

Kummalla naistentautien osastolla olet kättärillä ollut? Ap

Vierailija
28/40 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan OT mutta mun moni kaveri hehkutti kättäriä tosi paljon synnärinä että ehdottomasti piti sinne päästä synnyttämään. Jokainen heistä pettyi kättäriin tosi paljon, oli kyseessä sitten perhehuone, haikaranpesä, whatever.

Vierailija
29/40 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

päivä polilla..

kai ne on samat lääkärit jotka toimenpiteet tekee ja hoitsut? kierrätetään vaan osastolta toiselle ja eilen olin äitiyspolilla ja hyvää palvelua sain sieltäkin...

Vierailija
30/40 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan OT mutta mun moni kaveri hehkutti kättäriä tosi paljon synnärinä että ehdottomasti piti sinne päästä synnyttämään. Jokainen heistä pettyi kättäriin tosi paljon, oli kyseessä sitten perhehuone, haikaranpesä, whatever.

mä synnytin keskimmäisen jorvissa ja ekan niin kyllä oli ero ihan kuin päivällä ja yöllä ekan kanssa sain niin hyvää palvelua että.. ja tokan kanssa oli ihan päinvastaista.. ihan omaan onneen jätettiin... vähän liiaksikin ja tiuskuttiin sitten päälle ja seläntakana..

Vierailija
31/40 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

päivä polilla..

kai ne on samat lääkärit jotka toimenpiteet tekee ja hoitsut? kierrätetään vaan osastolta toiselle ja eilen olin äitiyspolilla ja hyvää palvelua sain sieltäkin...

Lääkäreistä en tiedä mutta hoitsut eivät kierrä osastolta toiselle.

Vierailija
32/40 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä polilla=kokemusta roppakaupalla. Or not.

Vierailija
33/40 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi rahaa niin menisin yksityiselle leikkaukseen. Eikös se niin ole että rahalla saa ja hevosella pääsee???

Eniten pelottaa se, jos joudun kohtaamaan uudelleen nämä mua väärin kohdelleet "ammattilaiset". Onhan tuolla toki paljon henkilökuntaa mutta mun tuurilla saan nämä sadistit taas eteeni. :( Ap

34/40 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipilä ja keskitetyt sote-palvelut.

Mulla on edessä myös gyn. leikkaus ja joudun menemään oman kunnan sairaalan sijaan naapurikuntaan leikattavaksi. Oma sairaala olisi 5 km päästä kotoa ja tuo toinen 75 km päässä. Hirvittää jo nyt kotiinpaluu leikkauskipujen kanssa autossa kärvistellessä.

Vielä tän vuoden loppuun mennessä pääsisi lähisairaalaan leikkaukseen mutta mun lähetteen tekemisestä on ollut niin vähän aikaa että tuskin pääsen tuonne leikkaukseen.

Meni kyllä ohi aiheen osittain mutta aina kun ei ole edes mahdollista valita sitä hoitavaa sairaalaakaan kun seuraavaksi lähin sairaala sijaitsee vähintäänkin ziljoonan kilometrin päässä kotoa.

Vierailija
35/40 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi huonoa kohtelua olen saanut siellä osakseni niin poliklinikalla kuin vuodeosastollakin. Nyt joudun taas tuonne menemään kun on yhteen sairaalaan keskitetty vaikeiden endometrioosien leikkaushoito.

Liiotteletko ap?

Vierailija
36/40 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

keleen Prototyyppi kirjoitti:

Mulla on edessä myös gyn. leikkaus ja joudun menemään oman kunnan sairaalan sijaan naapurikuntaan leikattavaksi. Oma sairaala olisi 5 km päästä kotoa ja tuo toinen 75 km päässä. Hirvittää jo nyt kotiinpaluu leikkauskipujen kanssa autossa kärvistellessä.

Vielä tän vuoden loppuun mennessä pääsisi lähisairaalaan leikkaukseen mutta mun lähetteen tekemisestä on ollut niin vähän aikaa että tuskin pääsen tuonne leikkaukseen.

Meni kyllä ohi aiheen osittain mutta aina kun ei ole edes mahdollista valita sitä hoitavaa sairaalaakaan kun seuraavaksi lähin sairaala sijaitsee vähintäänkin ziljoonan kilometrin päässä kotoa.

Luuletko, että kipusi ovat pienempiä jos pääset valitsemaan sairaalan:D

37/40 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

keleen Prototyyppi kirjoitti:

Luuletko, että kipusi ovat pienempiä jos pääset valitsemaan sairaalan:D

Kärsimystä kestää vähemmän aikaa kun istuu autossa sen 5 km matkan versus 75 km ennen kuin pääsee kotiin ja mukavampaan istuma-asentoon tai ylipäätään lepäämään. En ole ainakaan ennen pystynyt leikkauksien jälkeen autossa mukavasti istumaan.

38/40 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liiotteletko ap?

Kättärin hoitajako siellä huutelee? 😆

Vierailija
39/40 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kättärin poliklinikalla olen ollut parikin kertaa tosi huonossa kunnossa. Siellä on aina saanut apua, kysyvät koko ajan että miten menee ja tarvitseeko jotain, saa lääkkkeitä, saa vastauksia kysymyksiin, tuntuu että henkilökunnalla on aikaa ja ymmärtävät, että ei siellä kukaan erityisesti halua olla asiakkaana, mutta on pakko.

Sitten kun pääsee tuolta poliklinikan vuodeosastolta synnyttämään, niin osaa jo varautua henkisesti siihen, että synnytyksen jälkeen onkin "huippukunnossa", eli synnyttäneiden osastolla ei paljon armoa ehditä antaa. Henkilökunta juoksee pää kolmantena jalkana ja seurauksena on se, etteivät varmaan edes muista mitä tarpeita kullakin synnyttäneellä on, eivätkä muista pyyntöjä. Ehkä vielä jotenkin siedettävää jos raskaus on sujunut hyvin ja on about hyvässä kunnossa synnytyksen jälkeen, mutta me tällaiset monta kuukautta vuodepotilaana ja hajalla olleet tapaukset emme todellakaan ponkaa omin jaloin ketterästi vessaan ja suihkuun ja vauvaa hoitamaan, vaikka miten käskettäisiin.

Minusta olisi myös hyvä, että henkilökunta muistaisi sovitun lääkehoidon, eikä niitä pitäisi itse joutua pyytämään ja että lääkkeitä saisi HETI riittävän määrän. Viimeksikin oli tilanne se, että minulla oli vahva lääkitys, jonka vuoksi en voinut imettää ja synnytyksen jälkeen toiveeni oli, että lääkitys heti kohdilleen. No, mitäs synnyttäneiden vuodeosastolla kysyttiin? Tietysti: "no haluutko Panadolin". Ei vittujen kevät... En halunnut Panadolia, vaan ne ennen synnytystä lääkärin kanssa suunnitellut lääkkeet, joiden avulla saattaisin jopa pystyä käymään omatoimisesti vessassa. No, niitäkin piti odottaa seitsemän (7) tuntia synnytyksen jälkeen.

Enkä kyllä ensisijaisesti syytä henkilökuntaa, vaan armotonta kiirettä ja henkilökuntavajetta vuodeosastolla.

Vierailija
40/40 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivä polilla=kokemusta roppakaupalla. Or not.

Kertaa kolme