Naiset katselevat minua aina kaupungilla

Vierailija

Ahdistavaa joutua sekä nuorten että hieman vanhempien naisten ihaikevien katseiden kohteeksi aina kaupungilla liikkuessani. Tyttöystäväkin tulee mustasukkaiseksi. Miten teen itsestäni huomaamattoman, että voin liikkua ilman himokkaiden silmäparien tuijotusta?

Kommentit (9)

Vierailija

Älä käy suihkussa, parturissa, älä turhaan vaihda vaatteita. Jätä hampaat pesemättä. Äkkiä kyllä naiset jättää rauhaan, se omakin.

Vierailija

Omasta miehestä huomannut saman, naiset hymyilee ja katselee. Kait se on vaan niin ihanaa koettaa iskeä sitä varattua, kun eivät sinkkujakaan löydä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ahdistavaa joutua sekä nuorten että hieman vanhempien naisten ihaikevien katseiden kohteeksi aina kaupungilla liikkuessani. Tyttöystäväkin tulee mustasukkaiseksi. Miten teen itsestäni huomaamattoman, että voin liikkua ilman himokkaiden silmäparien tuijotusta?
Totta. Ja kassan jonoassa jos sattuu menemään jonkun nuoren naisen taakse, niin alkaa se perseen herutus ja taakse päin nopea vilkuilu, josko saisi perseelleen huomiota. Tai sitten jos minun taakse jonoon tulee nuori nainen tai kaksi, niin alkaa se poseerausasennosta kyylääminen kun olen maksamassa. Hemmetin ahdistavaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Ja kassan jonoassa jos sattuu menemään jonkun nuoren naisen taakse, niin alkaa se perseen herutus ja taakse päin nopea vilkuilu, josko saisi perseelleen huomiota. Tai sitten jos minun taakse jonoon tulee nuori nainen tai kaksi, niin alkaa se poseerausasennosta kyylääminen kun olen maksamassa. Hemmetin ahdistavaa.

Niin sanoo munkin ukko! Bimboiksi kutsuu noita naisia. Ei kukaan normaali ole tuollainen!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Omasta miehestä huomannut saman, naiset hymyilee ja katselee. Kait se on vaan niin ihanaa koettaa iskeä sitä varattua, kun eivät sinkkujakaan löydä.
Ei ole kiinni siitä onko mies sinkku vai varattu. Seksikkäitä tuijotellaan enemmän.

Vierailija

ootko komea, ja hymyiletkö naisille? Älä katso niitä silmiin saati hymyile, niin hyvin menee. Mä tuijottelen hyvännäkösiä miehiä ihan surutta. Se on kivaa.23

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah, sä kuvittelet. Ne on vaan ihan normaalisti,sullahan se likanen mielikuvitus on.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat