Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA!! Opiskelutyön deadline ja paniikkikohtaus

Vierailija
13.11.2015 |

Onko kenelläkään kokemusta miten selvittää aivoja vaativia tehtäviä kun elämä on heittänyt ämpärillisen kuraa niskaan? Opiskelen vaativaa alaa yliopistossa ja nyt olisi todella nopeasti saatava laaja työ kasaan (15 sivun työn pitäisi olla valmis puoleenyöhön mennessä, kasassa 3 sivua kuraa). Elämä meni siis uusiksi muutama kuukausi sitten kun mies päätti jättää minut ja lapset. Olen saanut tilanteen rauhoitettua siinä määrin, että lupasi miettiä vielä. Minulla on opinnoissa vaativa vaihe ja vaativa työ omalta alalta. Niin ja se perhe. Tähän asti selvinnyt "hyvin". Painoa tietty lähtenyt 10kg, mutta pyrin syömään vähän mutta tasaisesti. Ajoittaiset paniikkikohtaukset olen saanut hengitettyä pois ja huutoitkulle olen varannut tasaisesti aikaa. Nyt en vaan enää pysty ja deadline lähestyy.

Miten saisin siis tsempattua itseni nyt kasaan? En voi tätä nyt keskenkään jättää. Sydän hakkaa, kädet tärisee, hengitys ei tasaannu. Olen koittanut kaikki samperin mielikuvaharjoittelut ja tauot. Miksi oi miksi ei voi pää toimia?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne yliopiston deadlinet ovat veteen piirretty viiva opiskelijoille. Aina on neuvottelun varaa.

Vierailija
22/26 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne yliopiston deadlinet ovat veteen piirretty viiva opiskelijoille. Aina on neuvottelun varaa.

Ei aina. Jos on palautettava jonkun virtuualioppimisympäristön kautta,niin ne usein sulkeutuvat eikä työtä voi myöhässä palauttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuossa nyt on kyse vain yhdestä kurssista (ei mikään kandityö?), niin pyydä lisäaikaa tai käy kurssi muulloin. Ihan turhaa ahdistusta jostain opiskelutyöstä, jos elämä muutenkin on sekaisin.

Vierailija
24/26 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyseessä kandi. Kyllä minä nyt päädyin siihen, että vaikka on nöyrää laittaa proffalle viestiä että jätän kurssin kesken, niin kyllä se on paras päätös tässä tilanteessa. Ja ymmärrän tietysti, että asia aiheuttaa ketutusta kurssitovereissa (paitsi ehkä opponentissani) ja proffassa, niin ensisijainen velvollisuuteni tässä helvetissä on kuitenkin huolehtia omasta ja lasteni hyvinvoinnista. Kiitos kaikille ihanille tsempeistä, jos jollain on kokemusta vielä selviytymisestä samanlaisesta tilanteesta (kun mies haluaa lähteä ilman syytä hyvästä suhteesta) niin otan mielelläni vastaan. Miten tämä selitetään lapsille? Sain siis miehen suostuteltua miettimään vielä, mutta mitään muutoksia ei ole syntynyt.

-AP

Vierailija
25/26 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa ap opiskelijahuollosta psykologille aika.

Vierailija
26/26 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varaa ap opiskelijahuollosta psykologille aika.

Kävi ilmi, että meillä on kotipaikkakunnalla mielettömän (hahhaa) hyvät mielenterveyspalvelut! Sinne on jo aika varattuna. Tuli oikeesti tosi hyvä mieli kun teidän viestejä luki. Ensimmäinen aloitukseni ja AV yllätti, tai no ei yllättänyt, sen takia minä täällä olen palloillutkin vuosia, sillä täältä bongaa mielettömiä ajatuksia fiksuilta naisilta. Kunhan vaan jaksaa filtteröidä vähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme