Haluaisitteko vaan olla av:llä koko tämän päivän?

Vierailija

Itse olen ollut jo koko viikon jokaikinen päivä, aamusta iltamyöhään, vielä rekkaantumispakon jälkeenkin pitää lukea näitä viestejä, ja välillä ovat niin naurettavia, että aivan ääneen purskahtelen:DDDDDD Onko muita yhtä vetelyksiä kuin mä? Tai pakkohan tässä on kohta jotain purtavaa nauttia, mutta kun laiskotuttaa ihan hiivatin paljon.
Onko kukaan muumioitunut jo netin ääreen?

Kommentit (6)

Vierailija

Minä myös vietän täällä päivät pitkät. Mun mielestä täällä on kyllä niin tylsää, että pakko välillä tehdä muitakin juttuja.

Vierailija

Ap. kuittaa ja kertoo jatkon: En minäkään täällä av:n puolella ole koko aikaani, sillä netissähän riittää kiinnostavia kohteita kaikenlaisia, mutta jotenkin nyt tämän vuodenajan pimeys ja ulkona vallitsevan maisemallisen rumuuden ja sään kurjuuden vuoksi sitä on mieluimmin sisällä ja mitäpä tässä sitten muuta rutiinien ohella.

Ikävää vaan, että hiukan vähemmälle jää aikaa muihin harrastuksiini, kun viihdyn täällä liiankin hyvin. Tiedän, etten ole oikealla tiellä, vaan tämä johtaa kurjistumiseeni, jos en ajoissa muuta toimintatapojani.

Vierailija

Ootteko työttöminä vai miten ehditte? 

Itsekin olen koukussa av:seen, mutta en onneksi ehdi koko päivää täällä istua. On koulua ja lasten hommat hoidettavana. Esseet ei meinaa valmistua, kun täällä palstailua on vaikea rajoittaa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat