rv 5+4 mut Clearbluen viikkonäyttö junnaa 2-3 viikkoa raskaana :(

Vierailija

Tämä on siis eka raskauteni. Raskaus oli yllätys, mutta kun raskaustestiin piirtyi kaksi viivaa niin emme olisi miehen kanssa voineet olla onnellisempia :)

Raskausoireita mulla ei oikeastaan ole mitään. Joka toinen päivä on vähän arkuutta rinnoissa, joinain päivinä enemmän ja joinain ei tunnu mitään. Joskus alavatsaa nippailee tosi hellästi mutta joskus ei ollenkaan.. ei okseta eikä väsytä eikä viluta..olo ei tunnu raskaana olevalta siispä mä stressi-erkki aloinkin hätäilemään :(

Rv 5+1 tein digitestin ja tulos oli 2-3 viikkoa raskaana, joka kai oli aika oikein koska olin just nippanappa 5 viikkoa.

Nyt sitten 5+4 tein ja odotin tulosta 3+ mutta ei... jotenkin sellainen epäuskoinen olo koko raskauteen :(

Onko muita joille käynyt näin ettei 3+ tullutkaan heti viidennellä viikolla?
Tulen jo ihan vainoharhaiseksi ja luen kauhulla kaikki keskenmenotarinat..tyhmää kiduttaa itseäni näin kun en mitään mahda vaikka olisikin nyt keskenmeno tai oli sitten terve lapsi vatsassa...
Olisipa enemmän raskausoireita niin osaisin jotenkin luottaa tähän fiilikseen.

Kommentit (6)

Vierailija

Sekin jäi vielä sanomatta, että nyt kun tein ton clearbluen digitestin toistamiseen ja tänään siis se rv 5+4 niin se kyllä ensin vilkutti sitä 3+ ja olinkin varma että 3+ tulisi sieltä tulokseksi kun ekan testin kohdalla ei mitään tollasta vilkutusta ollut...

Onko muilla kokekmuksia noista clearblue testien vilkutuksista?

ap

Vierailija

Koita lopettaa stressaaminen. Hormonimäärän nousu on yksilöllistä eikä sen testin tulos kerro mitään raskauden kulusta. Ikävä totuus on että jos menee kesken niin sille ei mitään saa :/ Onnea!

Vierailija

Ja voin vannoa että jos sinulla olisi mieletön pahoinvointi, et olisi siihenkään tyytyväinen. Se ehtii hyvinkin alkaa vielä. Kyllä se vauvanalku siellä hyvin kasvaa ja köllii varmasti :) Mene yksityiselle varhaisultraan niin näet pienen sykkeen ruudulla.

Vierailija

Mä vahvasti epäilen, että toi viikkonäyttö on yksi Clearbluen keino saada ihmisiä ostamaan ihan hädissään lisää ja lisää noita testejä.

Omasta kokemuksesta voin kertoa että 1-2 muuttu 2-3 viikoksi tosi nopeaa, mutta 2-3 ei muutu 3+ kovinkaan pian. Itse olen jokaisessa raskaudessani saanut sen 3+ tuloksen vasta kun on ollut reilusti yli 6 viikkoa kasassa. Olen itsekin ollut huolesta soikeana ja kerroin neuvolassakin asiasta ja lääkäri ultrassa sanoi, että jos hänestä olis kiinni niin laittaisi kaikki Clearbluen testin myyntikieltoon, koska ne aiheuttavat niin paljon turhaa huolta raskaana oleville naisille.

Nyt rauhoitu hyvä ap, älä enää osta mitään testejä ja odota sitä ekaa ultraa ihan rauhassa ja nauti oireettomaasta raskaudesta. Jos tulee verenvuotoja tai kipuja niin sitten toki ota yhteyttä lääkäriin.

Vierailija

Mä huomasin onan raskauteni vasta viikolla 7, koska mitään oireita ei ollut. Ei kaikille vaan tule niitä samalla tavalla, joten älä huoli jos et nyt olekaan elokuvien tapaan oksentelemassa jokaiseen roskikseen. Välillä oli vähän etova olo ja kerran joskus viikolla 8 tai 9 oksensin, mutta muuten ei ois alkuun raskautta osannut arvata kuin siitä, että havahduin menkkojen olevan jo tosi paljon myöhässä (joo, oli vähän stressii ja kiirettä siihen aikaan, ni en vaan huomannut :D)

Clearbluen vastaukset perustunee raskaushormonimäärien keskiarvoihin eikä se varmastikaan ihan päivän-parin tarkkuudella jokaiselle yksilöllisesti kertoa, milloin 3+ alkaa.

Se kuitenkin näyttää sitä että olet raskaana, joten onnea ja nauti!! Unohda testit, ei niitä tarvitse enä tehdä ja murehtimalla ei mikään muutu. Keskenmeno on asia, jolle ei mitään voi ja se tulee jos huonosti käy.

Uppoudu nyt vaan onnellisena siihen tunteeseen, että siellä on pikkuinen tuloillaan :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat