Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rita Tainola kirjoittaa lämpimästi Teemu Selänteestä perjantain Ilta Sanomissa

Vierailija

Teemu kertoo nauttivansa siivoamisesta ja ruoanlaitosta. Teemun mukaan on tärkeää noudattaa terveellistä ruokavaliota.

Kommentit (9)

Vierailija

Kirjoittaa lämpimästi tottakai: ovathan Selänteet Tainolan erityissuosikkeja!
Harmi ettei lämpimyys (tai edes neutraalius) taida olla se Tainolan normaali suhtautuminen kanssaihmisiin... On vain suosikkeja tai inhokkeja, ei välimuotoa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kerran Rita kirjoitti lämpimästi Mika Häkkisen Monacon kotitalon hissistä!!

No Mika ja Erjahan (nykyisin tahoillaan) ovat Selänteiden ohella toiset Tainolan lempi-ihmisistä: niillä on tarpeeksi rahaa ja julkkisstatusta.

Vierailija

Tainola on julkkisten nuoleskelija.

Tuttavani, jonka äiti on "julkkis", kertoi hauskan jutun.  Oli menossa äitinsä seurana johonkin ensi-iltaan ja Tainola säntää kieli pitkällä poskisuutelemaan ja haastattelemaan.  Kun tuttavani äiti esitteli tyttärensä ja kertoi (Tainolan kysyttyä) tämän tuikitavallisen ammatin, Tainola sanoi tympeästi aijaa ja kääntyi pois.

Vierailija

Tainola lipoo kuninkaalliset ja muut julkkikset ja tyrkkii siinä samassa minkkiturkilla verhotuilla kyynärpäillään mummot ja faarit pois tieltään: Ettekste tiedä kuka mä olen? Olen kuninkaan henkilökohtainen ystävä.

Vierailija

Luin Ilta-Sanomien jutun. Rita kirjoittaa, että Suomi on Selänteille rakas ja tärkeä maa.

Että hoh-hoijaa...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat