Jokainen ihminen haluaa arvostusta ja ihailua

Vierailija

BB-starat ovat sen verran tyhmiä, että heille kelpaa mikä tahansa julkisuus. Mutta älykkäät ja vaatimattomatkin ihmiset kaipaavat huomiota. Olen varma että meillä kaikilla on päiväunia, joissa esiinnymme jonkinlaisena sankarina. Joku haaveilee siitä, että saa kunniaa pelastettuaan maailman, joku haaveilee siitä että saa päteä surella älyllänsä, joku haaveilee saavansa ihailua ulkomuodostansa jne.

Tuo on ihan tervettä, mutta joillakin se menee yli ja elämäntehtävänä on saada jatkuvaa ihailua. Uskon silti että tuo halu on meissä kaikissa jossain määrin. Fiksut tietysti osaavat peitellä asian hyvin ja esiintyvät vaatimattomina, väittäen itselleen että ei halua olla huomion keskipisteenä. Pelokkaat esiintymiskammoiset eivät ehkä tunnista tuota tunnetta, mutta meissä kaikissa tuo tarve silti on, tunnusti asian tai ei.

Kommentit (5)

Vierailija

Varmaan joo, mutta moni kaipaa sitä lähinnä ihmisiltä, joiden kanssa on tekemisissä ja tuntee ne siten, että voi heitä arvostaa ja kunnioittaa. Silloin heiltä saatu arvostus on merkitsevää.
Näin ainakin mulla.

Mies 29v
Seuraa 
Liittynyt6.3.2015

Nuorempana halusin aina tehdä kiinnostavan tanssi/notkeusakrobaattisen näytöksen jollakin tarpeeksi tilavalla yökerhon lattialla. Harmi ettei minulla oikein ole oikeita geenejä siihen tai ollut ketään lapsena pakottamassa sellaiseen harrastukseen. Jää ikuiseksi arvoitukseksi olisiko se sittenkin voinut olla geeneissä.

Jonkinlaista pientä tässä on nyt kuitenkin aikuisena kehitelty ja ehkä ensi kesänä 'räjäytän' sitten jonkun paikan kun on enemmän kokemusta ja tietynlaisia fyysisiä ominaisuuksia.

-Mies 29v + 1v-

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat