Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet ei tajua mitään hiusten kunnosta.

Vierailija

Väitän että miehet ei tajua mitään hiusten kunnosta. Kunhan on pitkä blondi fleda, ihan sama millaista huopaa se on.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Mies 29v kirjoitti:
Myönnetään että en ymmärrä paljoakaan hiuksista, puutarhasta ja kutomisesta sekä muista naisten asioista...tai itse asiassa joistakin ehkä ymmärrän enemmän; esim.siivous ja tanssi.

Hain kuitenkin kerran yhteishaussa parturikampaaja-linjalle.

-Mies 29v + 1v-

Minusta taas puutarhanhoito on nimenomaan miesten työtä.

Vierailija

Kyllä miehetkin erottavat hyväkuntoiset hiukset huonokuntoisista, mutta ehkä tässä olikin ongelmana se, että miehet arvostavat enemmän huonokuntoisia pitkiä hiuksia kuin ap:n hyväkuntoista kananpersettä.

Vierailija

Miksi miesten pitäisi tietää naisten hiuksista jotakin? En minä ainakaan ole käynyt hiuksieni kunnosta yhden yhtä keskustelua miesten kanssa. Oletko sinä ap?

Vierailija

Onhan se omituista, että mies voi pitää pitkää kuivaa haperotukkaa hyvännäköisenä. Ja niin, hiustenvärejä, siis sellaisia mitkä mieskin erottaa, on olemassa vain musta, valkoinen ja punainen. Pituuksia hiuksissa taasen voi olla vain pitkä tai lyhyt eli kananperse.

Perusjannu

Tiedän vain sen että ensin kampaamista käydään pahimmat takut läpi sormien kanssa ja sitten vasta kammalla.  Kuivataan hyvin hiukset että takkuja ei pahasti synny suihkun/kylvyn jälkeen. Sen muistan että jotkut pitävät kauhean mekkalan hiusten päihin ilmeentyvistä hartuvista, joita käydään säännöllisin väliajoin trimmaamassa pois. Varsinkin tuuhea hiuksisilla tapauksilla voi hyvää tehdä myös hiuskerrosten harvennus eli hiusten "ohennus", jos tuntuu painostavalta. Kuulemma on erityisiä hoito aineta värjätyille hiuksille että väri säilyy paremmin Jne.  

Vierailija

Voihan ne tajutakin, mutta ei ne juuri tunnu välittävän. Siis tosiasiahan on, että blondattu hampputukka tuntuu vetävän miehiä puoleensa kuin magneetti. En ymmärrä. Eikä minulla ole lyhyitä hiuksia, enkä sellaisista naisilla edes tykkää, mutta se hampputukka on vain ruminta, mitä on. Sori, mutta olen vähän hiusfriikki ja kiinnitän aina ensimmäisenä huomiota ihmisten hiuksiin. Hampputukat aiheuttaa lähestulkoon allergisen reaktion.

Vierailija

Myönnetään, en ole asiaan kovin perehtynyt, saati että kiinnostaisi. Kunhan ei tyttöystävä kaljuksi vedä niin kaikki okei tai no saattaisi se kaljunakin näyttää ihan söpöltä.

Vierailija

Jopa taas vedetään stereotypioita miehistä. Ei hiusten kunnon ymmärtäminen ole todellakaan mitään geneettistä tietoa, joka automaattisesti on naisilla muttei miehillä. Ihan samalla tavalla ihminen saa tietoa ja ymmärrystä vaikka hiusten hoidosta, jos sellainen kiinnostaa. Ei ole sukupuolielimistä kiinni sellainen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voihan ne tajutakin, mutta ei ne juuri tunnu välittävän. Siis tosiasiahan on, että blondattu hampputukka tuntuu vetävän miehiä puoleensa kuin magneetti. En ymmärrä. Eikä minulla ole lyhyitä hiuksia, enkä sellaisista naisilla edes tykkää, mutta se hampputukka on vain ruminta, mitä on. Sori, mutta olen vähän hiusfriikki ja kiinnitän aina ensimmäisenä huomiota ihmisten hiuksiin. Hampputukat aiheuttaa lähestulkoon allergisen reaktion.

Mahtaa elämä olla vaikeaa

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat