Joulukorttinippu tuli jälleen tilaamatta postista

Vierailija

..ja tilisiirrossa on summaksi laitettu 19,95 € ja eräällä toiselle henkilölle oli laitettu 10,95 €, jos haluan maksaa niistä tälle tietylle vammaiskustannus oy:lle, mutta kun en haluaisi edes noita kortteja ylipäätänsä. En lähetä yhtäkään pahvista joulukorttia tänäkään jouluna kenellekään, ja jos lähetänkin jollekulle, niin haluan valita ja ostaa korttini ihan itse.
Mikä tossa hommassa jotenkin tuntuu siltä, että homma ikään kuin jotenkin tuoksahtaa epärehelliselle toiminnalle. Itse korttien taiteilijat tuskin saavat osamuruakaan noiden korttien tuloista, jotka nyt ylipäätänsä lähettävät tuon mainitun summan tilisiirtona noista pakkotyrkytetyistä korteista. Mites muut, maksatteko ikinä niitä vaiko meneekö koko nippu roskiin tai sitten lähetätte niitä kuitenkin maksamatta niistä tonne ko. firmaan? Ärsyttää tommonen tyyli vaan joka samperin joulun alusaika.
Pitäisiköhän itekkiin kokeilla samaa, ja laittaa sitten tilisiirtolomake mukaan ja jäädä oottelemaan sitten tililleni rahaa!

Kommentit (7)

Vierailija

Jaahas, mutta sitä minä vaan, että MINKÄ TAKIA TOI TIETTY KUSTANNUSOSAKEYHTIÖ EI VOI LAITTAA NIISTÄ JOULUKORTEISTAAN YHTÄ JA AINOAA ESITTELYLIUSKAA JOKA KOTIIN JA NETIN KAUTTAKIN VOI PISTÄÄ KOTISIVULLEEN, JA SITTEN JOKAINEN IHMINEN VOISI IHAN ITSE PÄÄTTÄÄ, ETTÄ TILAAKO NIITÄ YLIPÄÄTÄNSÄ JA JOS TILAA, NIIN VOI VALITA NIISTÄ KORTEISTA, MITÄ NIISTÄ TILAA JA MAKSAA SITTEN SEN MUKAAN!  Sillä tavallahan markkinataloudessa pelitetään, eikä tommosta pakkomarkkinointia,ja sitten hyvin monet ihmiset pistävät nuo korttiniput suoraan jätepaperikeräykseen tai käyttävät niitä ja eivät maksa niistä mitään kuitenkaan!

Vierailija

Hei, ne kortit on ilmaisia. Saat lahjoittaa, jos haluat. Kortit on tapa saada ihmiset lahjoittamaan. Jos kortit on nättejä, voin käyttää. Jos ne on rumia, 4 v saa leikellä ne askarrellessaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hei, ne kortit on ilmaisia. Saat lahjoittaa, jos haluat. Kortit on tapa saada ihmiset lahjoittamaan. Jos kortit on nättejä, voin käyttää. Jos ne on rumia, 4 v saa leikellä ne askarrellessaan.
Ja tiiätkö, että jotkut keräilijät suorastaan himoitsevat niitä kortteja.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat