Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lojaalisuusongelma työpaikalla

Vierailija

Jos tietää, että pomo on väärässä ja asiakkaan edustaja oikeassa, niin mitä tehdä tilanteessa, kun pomo on hyvin joustamaton? Ne kerrat, kun olen koettanut nätisti sanoa, että ymmärrän miksi asiakas valittaa laskussa kohdasta X, pomo vastaa että ei ymmärrä. Meillä on firmassa toiminta jäänyt vähän viime vuosituhannelle jossain asioissa ja mielestäni tehottumuudesta ei voi laskuttaa. Kyllä tässä on toimintatapoja koetettu muuttaa ja olen saanut jotain aikaankin, mutta hidas prosessi se on.

Jos joku kysyy ikää, niin olen suunnilleen samanikäinen kuin esimieheni, emmekä ole enää ihan nuoria kumpikaan.

Kommentit (1)

Vierailija

Joudut noudattamaan firman politiikkaa asiassa ja sen sinun osaltasi määrää pomosi. Jos esimiehesi määrää sinut tekemään virheitä ja toimimaan virallisten ohjeiden vastaisesti niin siihen voit puuttua. Voit yrittää keskustella pomosi pomon kanssa asiasta mutta siihenkin liittyy riskejä.

Osta Dilbert - sarjakuvia hyllyysi. Niistä on apua kun savu alkaa nousta korvista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat