Käy sääliksi kaupan kassat

Vierailija

Kävin äsken Lidlissä ja minä työtön pummi ostelin kaikenlaisia herkkuja.

- marinoitua Karitsanpaistia
- simpukoita
- hyviä juustoja
- suussa sulavaa ilmakuivattua kinkkua
- ostin myös broilerit pois tarjouksesta kuljeksimasta ja paprikoita. Täytettyjä paprikoita hyvässä broileri, riisi, kasvis, sieni, kermakastike täytteellä +ripaus pekonia.

Jäin katselemaan ulkona hämärässä, kun tytöt latoivat kiivaasti tuotteita piipaten. Sääliksi kävi ja yhdelle näistä näteistä tytöistä olisin voinut raatamisen sijaan tarjota illallisen. Bravuuriani simpukka - kalmari keittoa, tai sitten grillattuna. Aivan kuten neiti tahtoo.
Sitten hyppäsin autoon ja hurautin kotiin. Arjen pieniä pohdintoja. Mies

Kommentit (9)

Vierailija

Lidl on paras kauppa, sieltä saa suomalaisia tuotteita tosi edullisesti puhumattakaan saksalaisesta laadusta. Säästyy kymmeniä euroja kuukaudessa kun käy ostoksilla Lidlissä!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi minua säälit? Ihan hyvin minulla menee ja päivät sujuu vauhdikkaasti kun on töissä.
T: lidl kassa

Hyvä niin. Kävi vain sääliksi kun tuo ruuhka aika alkaa kolmen jälkeen ja jatkuu useamman tunnin. Kiirettä näytti olevan ja itse porsastelin kaikenlaisia herkkuja kassit pursuten. Olisin voinut yhdelle söpöläiselle tarjota illallisen. Mies

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä hyviä juustoja Lidlissä muka on?

Onhan siellä kausittain erilaisia. Niiden päivien mukaan niitä ostelen. Stiltonia ostin viimeksi. Nyt jotain grana padanaa ym. Ranskan päiviltä ostin muutamaa, mutta en muista edes nimiä. Kreikan päivillä oli kreikkalaisia juustoja jne.

Välillä niitä juustoja ja metwursteja on koko aukeama siinä lehdessä. Et oo tainnu paljon lueskella?

Vierailija

Toka sivulla:

Ilmakuivattu parmankinkku

savustettu kalkkunafilee

belgialainen maksapatee

ankan rinta

hummeri

kylmäsavustettu poronpaisti siivutettu

kylmäsavu hevosenpaisti siivutettu

parmesaani

camembert juusto

gouda

tryffelijuusto

brittiläinen cheddar

tryffeli kinkku

savustettu salami

bresaola (ilmakuivattu naudan sisäpaisti)

bellota kinkku

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat