Mies palasi metsästysreissultaan

Vierailija

ja toi saaliinaan ällöttävän jäniksen. Oli niin innoissaan, että nyt saadaan jänispaistia. On nyljetty ja kuulemma riiputettukin joten lienee käyttövalmis. Antakaapa siis hyviä vinkkejä, miten tuon saisi ruoaksi valmistettua!

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sanoppa sille "metsästäjämiehelle", että mies joka ei itse saalistaan valmista perheelleen on munatonmies!
Just, koska tosimies saalistaa, valmistaa ruuan ja tiskaa tiskitkin. Kaikki muut miehet on munattomia luusereita. Kuinka tyhminä te naiset meitä pidätte, jos sinun ukolle tuollainen keittiöpsykologia toimii, niin onnea kovasti

emma

Siitä saa hyvän kun hauduttaa padassa matalalla lämmöllä monta tuntia :) Vaikka sieniä joukkoon jos tykkää, vettä, punaviiniä, kermaa, merisuolaa myllystä, pippuria, tuoreita yrttejä. Todella hyvää tulee, mutta pitää vaan malttaa pitää tarpeeksi kauan uunissa.

Eikä se jänis ällöttävää ole, hienoa kun hommaa omaa ruokaansa ja tiiätkö ne pysyy pupusetkin terveempinä kun niitä ei ole liikaa :) 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siitä saa hyvän kun hauduttaa padassa matalalla lämmöllä monta tuntia :) Vaikka sieniä joukkoon jos tykkää, vettä, punaviiniä, kermaa, merisuolaa myllystä, pippuria, tuoreita yrttejä. Todella hyvää tulee, mutta pitää vaan malttaa pitää tarpeeksi kauan uunissa.

Eikä se jänis ällöttävää ole, hienoa kun hommaa omaa ruokaansa ja tiiätkö ne pysyy pupusetkin terveempinä kun niitä ei ole liikaa :) 

Milloin olenkaan viimeksi jänistä paistanut ... 

Silloin laitoin sen sisään sipulia ja porkkanaa, paistoin pitkään ja hartaasti uunissa paistopussissa. Oli hyvää!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoppa sille "metsästäjämiehelle", että mies joka ei itse saalistaan valmista perheelleen on munatonmies!
Just, koska tosimies saalistaa, valmistaa ruuan ja tiskaa tiskitkin. Kaikki muut miehet on munattomia luusereita. Kuinka tyhminä te naiset meitä pidätte, jos sinun ukolle tuollainen keittiöpsykologia toimii, niin onnea kovasti

Puhe oli metsästävistä miehistä  ei KAIKISTA miehistä!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Nylkisin ja kokkaisin miehen koiran tai äidin jos tulisi kuolleen pupun kanssa kotiin. Älä tee siitä mitään jossei huvita.

Taidat olla aika sekopää muutenkin.

Vierailija

Isoon kattilaan kiehumaan, raato pois, liemeen runsaasti mausteita miehen nähden, ja kaadat sen (siis liemen:) viemäriin, otat salaa lihaliemikuution, teet liemen ja juotte sitä! Kehut liemen makua, ja väität, että siinä on pehmeä jäniksen maku.

Vierailija

En ikinä enää anna jänispaistin tai -padan ohjeita. Sain töissä virallisen varoituksen työpaikkakiusaamisesta ja uhkauksen irtisanomisesta, kun annoin kahvipöydässä kahvitunnilla kollegalle jänispadan ohjeet. Myös mun mies on innokas metsämies. Toinen kollega nousi yhtäkkiä itkien ja huutaen ja ryntäsi ulos. Seuraavana päivänä tuli kutsu pomon luo. Tällä itkijätyypillä oli kotona lemmikkipupuja, jotain luppakorvakaneja ja oli kokenut mun paistiohjeet niin ahdistavina että oli joutunut saikulle ja olipa sitten tehnyt siinä samassa ilmoituksen työpaikkakiusaamisesta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En ikinä enää anna jänispaistin tai -padan ohjeita. Sain töissä virallisen varoituksen työpaikkakiusaamisesta ja uhkauksen irtisanomisesta, kun annoin kahvipöydässä kahvitunnilla kollegalle jänispadan ohjeet. Myös mun mies on innokas metsämies. Toinen kollega nousi yhtäkkiä itkien ja huutaen ja ryntäsi ulos. Seuraavana päivänä tuli kutsu pomon luo. Tällä itkijätyypillä oli kotona lemmikkipupuja, jotain luppakorvakaneja ja oli kokenut mun paistiohjeet niin ahdistavina että oli joutunut saikulle ja olipa sitten tehnyt siinä samassa ilmoituksen työpaikkakiusaamisesta.

Jänishulluista ei koskaan tiedä, niille kelpaa ihan kaikki cityistä lemmikeihin!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat