Mitä teillä tänään syödään päivällisellä?

Vierailija

Kysymys otsikossa.

Sivut

Kommentit (57)

Vierailija

Intialaisittain maustettua mössöä, jossa on sipulia, kukkakaalia, paprikaa,  cashewta ja paljon mausteita. Lisäksi riisiä ja tuoretta salaattia.

Vierailija

Teinin yksinhuoltaja olen. Tyttö sanoi menevänsä poikaystävälle koulun jälkeen. Syö siellä. 

Vähän ankeata, kun olen tottunut laittamaan perheelle ruokaa. Nyt kuitenkin kävi niin, että kaksi vanhempaa lasta lähtivät lyhyellä aikavälillä omilleen opiskelemaan. Ukko vaihtoi nuorempaan puoli vuotta sitten ja tämä kuopuskin on milloin missäkin. 

Jotain leipää varmaan närpin jossain vaiheessa, en osaa laittaa pelkästään itselleni ruokaa. Jos oikein heittäydyn kulinaristiksi, niin ehkä paistan kananmunan kyytipojaksi. 

Vierailija

Kaurapuuroa tietenkin! Hyvä ja terveellinen ruoka eikä maksa paljon; 64 senttiä/kilo kaurahiutaleet maksaa Lidlissä, ovat vieläpä suomalaisia!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En jaksa panostaa. Uunijuureksia ja belugalinssejä.

Minusta kyllä jaksat panostaa arki-illaksi ihan tarpeeksi, nam.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Teinin yksinhuoltaja olen. Tyttö sanoi menevänsä poikaystävälle koulun jälkeen. Syö siellä. 

Vähän ankeata, kun olen tottunut laittamaan perheelle ruokaa. Nyt kuitenkin kävi niin, että kaksi vanhempaa lasta lähtivät lyhyellä aikavälillä omilleen opiskelemaan. Ukko vaihtoi nuorempaan puoli vuotta sitten ja tämä kuopuskin on milloin missäkin. 

Jotain leipää varmaan närpin jossain vaiheessa, en osaa laittaa pelkästään itselleni ruokaa. Jos oikein heittäydyn kulinaristiksi, niin ehkä paistan kananmunan kyytipojaksi. 

Surullista. :( Eletään vuosia jonkun toisen kautta ja sitten elämä näyttääkin ennustamattomuutensa ja ollaan täysin laamaantuneita kun pitäisi elään ns. omaa elämää.

Vierailija

Alunperin olin ajatellut tilata kotiin ruokaa kun en jaksanut sen kummemmin suunnitella ruoanvalmistusta, mutta K-kaupassa tuli vastaan tälläinen "ruokakassi" jossa oli kaikki ainekset valmiina ja siispä tänään chili con carnea :)

Vierailija

Broileripastavuokaa, jossa on pastaa, broilerinsuikaleita, aurinkokasvispussi, persikkaa kuutioituna, ruokakermaa ja juustoraastetta. Tosi hyvää ja tulee äkkiä: pastankeitossa menee 8 minuuttia, broilerikastikkeen teossa vajaa vartti, uunissa  kymmenen minuuttia. Lisäksi tarjolle vihersalaattia. Yksi lempiarkiruoistani.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat