Mitä teillä tänään syödään päivällisellä?
Kommentit (57)
Uuniperunaa lohi katkarapu täytteellä
Broilerinkoipia ja kukkakaalimössöä ja juomaksi vettä.
En jaksa panostaa. Uunijuureksia ja belugalinssejä.
Teinin yksinhuoltaja olen. Tyttö sanoi menevänsä poikaystävälle koulun jälkeen. Syö siellä.
Vähän ankeata, kun olen tottunut laittamaan perheelle ruokaa. Nyt kuitenkin kävi niin, että kaksi vanhempaa lasta lähtivät lyhyellä aikavälillä omilleen opiskelemaan. Ukko vaihtoi nuorempaan puoli vuotta sitten ja tämä kuopuskin on milloin missäkin.
Jotain leipää varmaan närpin jossain vaiheessa, en osaa laittaa pelkästään itselleni ruokaa. Jos oikein heittäydyn kulinaristiksi, niin ehkä paistan kananmunan kyytipojaksi.
broileriparsakaalimurekepihvejä, riisiä ja salaattia.
Kaurapuuroa tietenkin! Hyvä ja terveellinen ruoka eikä maksa paljon; 64 senttiä/kilo kaurahiutaleet maksaa Lidlissä, ovat vieläpä suomalaisia!
Vierailija kirjoitti:
En jaksa panostaa. Uunijuureksia ja belugalinssejä.
Minusta kyllä jaksat panostaa arki-illaksi ihan tarpeeksi, nam.
Mitäs hittoa se sulle kuuluu senkin kyylä.
Vierailija kirjoitti:
Teinin yksinhuoltaja olen. Tyttö sanoi menevänsä poikaystävälle koulun jälkeen. Syö siellä.
Vähän ankeata, kun olen tottunut laittamaan perheelle ruokaa. Nyt kuitenkin kävi niin, että kaksi vanhempaa lasta lähtivät lyhyellä aikavälillä omilleen opiskelemaan. Ukko vaihtoi nuorempaan puoli vuotta sitten ja tämä kuopuskin on milloin missäkin.
Jotain leipää varmaan närpin jossain vaiheessa, en osaa laittaa pelkästään itselleni ruokaa. Jos oikein heittäydyn kulinaristiksi, niin ehkä paistan kananmunan kyytipojaksi.
Surullista. :( Eletään vuosia jonkun toisen kautta ja sitten elämä näyttääkin ennustamattomuutensa ja ollaan täysin laamaantuneita kun pitäisi elään ns. omaa elämää.
Alunperin olin ajatellut tilata kotiin ruokaa kun en jaksanut sen kummemmin suunnitella ruoanvalmistusta, mutta K-kaupassa tuli vastaan tälläinen "ruokakassi" jossa oli kaikki ainekset valmiina ja siispä tänään chili con carnea :)
Broileripastavuokaa, jossa on pastaa, broilerinsuikaleita, aurinkokasvispussi, persikkaa kuutioituna, ruokakermaa ja juustoraastetta. Tosi hyvää ja tulee äkkiä: pastankeitossa menee 8 minuuttia, broilerikastikkeen teossa vajaa vartti, uunissa kymmenen minuuttia. Lisäksi tarjolle vihersalaattia. Yksi lempiarkiruoistani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista. :( Eletään vuosia jonkun toisen kautta ja sitten elämä näyttääkin ennustamattomuutensa ja ollaan täysin laamaantuneita kun pitäisi elään ns. omaa elämää.
Ei nyt ihan näin! Olen kyllä hyvässä duunissa, korkeakoulutettu ihminen, on ystäviä, harrastuksia ym.
Mutta tämä muutos oli niin äkkijyrkkä juuri ruokailun suhteen. Olen tottunut koko perheelle (heitä oli vielä vuosi sitten neljä lisäkseni) tekemään ruuan. Nyt on täysin tyhjä paikka siinä kohden.
Sitähän aloitus käsitteli? Eli mitä laitetaan ruuaksi ja kerroin, että leipää ja mahdollisesti se kananmuna.
Kanakeittoa ja juuri uunista tullutta focacciaa. Jälkkäriksi kahvia ja kardemummakakkua
Ihme halpaa ja surkeaa paskaa tuntuu suurinosa syövän.
Meillä ankanrintaa ja sahramiriisiä uunikasviksilla.
Intialaisittain maustettua mössöä, jossa on sipulia, kukkakaalia, paprikaa, cashewta ja paljon mausteita. Lisäksi riisiä ja tuoretta salaattia.