Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun mies ei suutele

Vierailija

Onko muita, kenen mies ei suutele? Mistä tämä johtuu? Onko kovinkin häiritsevä tekijä suhteessa? Muita ajatuksia?
Miehet, kertokaa tekin syitä, miksi mies ei suutele, jos kuitenkin on onnellinen parisuhteessa?

Kommentit (12)

Vierailija

Tunsin yhden tuollaisen tapauksen, mutta hän oli kyllä muutenkin tosi neuroottinen. Eli ajattelin, että suutelemattomuus oli vaan joku oudosti kieroutuneen psyyken oire läheisyydenpelkoon.

Vierailija

Mun eksä. Alussa suudeltiin pitkiä jaksoja ja se oli ihanaa, tapamme suudella myötäilivät toista ihan täydellisesti. Sitten se väheni, lopulta ei juuri ollenkaan, no jos nyt oikein pyysin niin saattoi, tosi mieltäylentävää hei! =D Kyllähän se häiritsi, kun itse tykkään siitä ja se on tosi kiihottavaa, mutta toista ei enää huvittanut. Mitä sitä ennää nuoleskelemaan... =p Seksielämäkin hiipui alun tahdista, mutta jännä kyllä, ennemmin olisin pettänyt suutelemalla kuin sekstaamalla toisen kanssa. Kaipasin vaan niin paljon sitä, seksiä nyt voi harrastaa yksinkin, suutelua ei...

No, se mies on mennyttä ja toistaiseksi en ole uutta parisuhdetta vailla, mutta on mulla onneksi sellainen fwb-kaveri, jonka kanssa saa myös suudella, ja sekin on todella hyvä siinä.

Vierailija

Jaa-a......en voi puhua kaikkien miesten puolesta mutta jos nainen ei millään lailla näytä että haluaa suudella niin ei kai sitä nyt tee mieli oma-aloitteisesti koko ajan ehdotella että saanko suudella sinua. Jos toinen tulee lähelle ja selkeästi näyttää että haluaa suudella, niin se on eri juttu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko teillä muuten hellyyttä?

Kaikki ei vaan tykkää suutelemisesta, esim. minä.

Oletko mies vai nainen?

On muuten hellyyttä ja seksiäkin hyvin paljon, yleensä juuri miehen aloitteesta. Varmasti mies rakastaa mua. Vaikea käsittää, ettei se vaan ole jonkun 'juttu'? Että seksiäkin harrastetaan ilman suutelua.. Suutelu on mulle hyvin tärkeää, varsinkin esileikissä, jonka takia en itse 'osaakaan' tehdä aloitetta seksiin, koska haluaisin tehdä sen suutelemalla.

Vierailija

En mäkään pidä suutelelusta ja olen nainen, en vaan näe siinä mitään järkeä.
Seksin yhteydessä se on ihan ok, mutta muuten täysin joutavaa puuhaa.

Vierailija

Mulla oli sama tilanne eksän kans.. Ootkohan eksäni nyksä ;) päättelin, että mies ei ilmeisesti osaa suudella kunnolla ja oli haluton opettelemaan, vaikka yritin vaivihkaa suoraankin :). Tästä päättelin, että sitä sitten ällöttää vaan vaihtaa sylkeä. Muutenkin oli aika siisti ja neuroottinen, ei kyllä mitenkään sairaalloisesti, mutta kumminkin. Pikkusia pusuja sai kyllä, mutta ei oikeita suudelmia. Kyllä häiritsi ja suurin syy, että mikään muukaan ei juuri sitten voinut toimia parisuhdeläheisyys-mielessä. Kaverisuhteeksi se sitten muuttui kun ei kunnolla alunalkujaankaan toiminut ja pakkasin kamat.

Vierailija

Sama juttu. Suutelu lopahtanut nolliin. Oikeastaan kaikki miehen puolelta tuleva läheisyys on nollissa. Enpä jaksa enää edes valittaa asiasta, eletään sitten kuin kämppikset.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä muuten hellyyttä?

Kaikki ei vaan tykkää suutelemisesta, esim. minä.

Oletko mies vai nainen?

On muuten hellyyttä ja seksiäkin hyvin paljon, yleensä juuri miehen aloitteesta. Varmasti mies rakastaa mua. Vaikea käsittää, ettei se vaan ole jonkun 'juttu'? Että seksiäkin harrastetaan ilman suutelua.. Suutelu on mulle hyvin tärkeää, varsinkin esileikissä, jonka takia en itse 'osaakaan' tehdä aloitetta seksiin, koska haluaisin tehdä sen suutelemalla.

Olen nainen, nro 5 siis. Eikä ole mitään pöpökammoa tms. Ja on hyvä pitkä parisuhde miehen kanssa. Hellyyttä voi osoittaa niin monilla muilla tavoilla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pöpökammo? Ei halua juuri sinun pöpöjäsi?

UP!

En usko, että kammoaa pöpöjä tai että hygienissani olisi mitään moittimista.. Voi olla, että häpeää ehkä omaa siisteyttään, mitä suuhun tulee. Sanotaanhan sitä myös, että suutelu on paljon intiimimpää joillekin, kuin vaikka seksi.. Voi liittyä siihenkin, jos ei jostain syystä halua päästää mua niin lähelle, vaikka rakastaakin.

Oh well... Joskus vaan ikävöi sellaista kunnon intohimoista suutelua. Pikkupusut on ihania, tulee rakastettu olo, mutta ei ne mua kiihota.

AP

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat