Miksi kaikki vanhat akat tujiottavat minua, trans-naista, uimahallin/kuntosalin pukkareissa?

Vierailija

Harvemmin saan ikäviä katseita kauniilta nuorehkoilta sirovartaloisilta naisilta, mutta ne naiset ketä kukaan ei naisten pukkariin menisi koskaan kyyläämään, katsovat minua kuin vanhaa tirkistelijäpervoa..

Tervetuloa 2000-luvulle ja tiedoksi vaan, että kaikki peniksen omaavat ihmiset EIVÄT ole naisia!

TransN35

Kommentit (9)

Vierailija

Mä olen hoikka enkä niin vanhakaan vielä (28 v) ja kasvojani on kehuttu kauniiksi, mutta siitä huolimatta minäkin kyllä saattaisin hetken tuijottaa jos uimahallin pukuhuoneessa saunassa olis naisten puolella nainen, jolla roikkuu mulkku jalkojen välissä :=)

Vierailija

Joo, olen kyllä ymmärtänyt ja sisäistänyt ihan jo lapsena, etteivät kaikki peniksen omaavat ole naisia. Kiitos kuitenkin tiedosta!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä olen hoikka enkä niin vanhakaan vielä (28 v) ja kasvojani on kehuttu kauniiksi, mutta siitä huolimatta minäkin kyllä saattaisin hetken tuijottaa jos uimahallin pukuhuoneessa saunassa olis naisten puolella nainen, jolla roikkuu mulkku jalkojen välissä :=)

Aika kapeakatseista. Pelkäätkö myös että naapurisi on noita? 1800-luku kutsuu HALOO!!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa 2000-luvulle ja tiedoksi vaan, että kaikki peniksen omaavat ihmiset EIVÄT ole naisia!

TransN35

Peniksen omaavat eivät todellakaan yleensä ole naisia. Tätä emme varmaankaan ilman sinua olisi mitenkään voineet tietää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Aika kapeakatseista. Pelkäätkö myös että naapurisi on noita? 1800-luku kutsuu HALOO!!

No, ei pelota naapurit eikä noidat. Eikä mulkku naisten pukkarissa. Mutta jokseenkin omituista se on niin että hetkellisesti vilkaisen.

Vierailija

Minä olen ylipainoinen, vanha akka, mutta en silti tuijota sinunlaisiasi, ainakaan kauhistellen. Moni ikäiseni akka on hyvinkin suvaitsevainen ja avarakatseinen.

Vierailija

Ai että ihan katsominenkin jo sattuu?

Eikö pääsääntönä ole, että varustus ja muodot siellä alushousujen sisällä ratkaisee pukuhuoneet? Eikö se olekaan se muissa heräävä hämmennys, joka syntyy kiinnostuksesta niihin vastakkaisiin elimiin? 

Ei kai transihmisen ajatus muuta sitä, miten normaali hetero suhtautuu hänen jalkojen välissä roikkuviin kulkusiinsa?

Jos minä olen omalla puolella, oli toinen trans-, hetero, lesbo tai homo, niin kaikesta huolimatta vastakkaista sukupuolta edustava varustus aiheuttaa minussa hämmennystä.

Kun sinuakin jo pelkkä katse hämmentää, etkö osa jo siltä pohjalta ymmärtää, että et ole välttämättä ainoa tilanteesta hämmentynyt?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat